CONCURS URATII.

Cu ajutorul librariei online Libris organizez primul meu concurs. Premiul cel mare este cartea „Uratii” de Scott Westerfield. Sper sa participati 😀

CERINTE OBLIGATORII:

  1. Trebuie sa da-ti follow blogului direct sau prin e-mail.
  2. Sa postati oe blogul vostru despre acest concurs
  3. Scrieti un comentariu la acest post cu numele vostru complet, adresa de e-mail cu care urmariti blogul, si linkul unde a-ti postat despre concurs pe blogul vostru.
  4. Trebuie sa raspundeti la intrebarea: Care este alegerea pe care voi a-ti face-o daca a-ti fi in locul personajului principal?
Daca nu aveti blog, atunci scrieti doar numele vostru, adresa de e-mail cu care urmariti blogul prin e-mail si raspunsul la intrebarea de mai sus.

DURATA CONCURSULUI:

CONCURSUL DUREAZA PANA PE 10 MARTIE IAR CASTIGATORUL VA FI ALES CU AJUTORUL PAGINII RANDOM.ORG.

SUCCES TUTUROR!

Acum va las o mica descriere a cartii:

Bestseller NEW YORK TIMES

TOATĂ LUMEA VREA SĂ FIE FRUMOASĂ!
E CEVA RĂU ÎN ASTA?

Tally e pe cale să împlinească şaisprezece ani şi… de-abia aşteaptă!
Nu ca să-şi ia permisul de conducere, ci ca să devină frumoasă.
În lumea ei, cea de-a şaisprezecea aniversare aduce cu ea o operaţie care te transformă dintr-o persoană considerată ca fiind de o urâţenie respingătoare într-una uimitor de frumoasă.
Dar noua ei prietenă, Shay, nu vrea să fie frumoasă. Mai degrabă ar risca să trăiască în afara acestei lumi. Când Shay evadează, Tally află care este de fapt adevărul în ceea ce-i priveşte pe frumoşi. Autorităţile o pun pe Tally în situaţia de a alege între două variante la fel de rele: fie o va găsi pe prietena ei şi o va spiona, fie nu va mai fi niciodată frumoasă.
Ca urmare a alegerii pe care o va face Tally, lumea ei se va transforma pentru totdeauna.

Într-o lume a oamenilor extrem de frumoşi, cei normali sunt în pericol.

CARTEA ÎNTÂI DINTR-O SERIE CAPTIVANTĂ!

75 de gânduri despre “CONCURS URATII.

  1. Purcareata Diana
    didi_dyd15@yahoo.com
    Daca m.as afla in locul lui Tally, as cauta.o pe buna mea prietena, pentru ca o prietenie adevarat se leaga greu si uneori e nevoie de ani buni ca sa inchege totul si ca sa poti avea incredere in cineva si sa nu mai spun ca e greu sa iti gasesti un amic adevarat care sa te sustina , sa nu te critice si sa iti fie alaturi indiferent de defectele pe care le ai si starile mai putin frumoase pe care uneori cu toti le avem
    Doresc multa bafta tuturor participantilor, si multumesc librariei Libris si tie desigur pentru concurs:*

  2. Nume: Otel cristina
    Urmaresc blogul prin mail: otel_cristina@yahoo.com
    Eu nu as face operatia. O prietenie nu se compara cu o operatie pentru ca prietenie nu se masoara in frumusete si daca intr-adevar e ceva frumoas, atunci trebuie sa fie in sufletul lui Tally si trebuie sa demoastreze asta prin faptul ca o sustine pe Shay.

  3. hello! si multumesc de invitatie!
    nume: veronica picioroaga
    email: veronicapicioroaga@yahoo.com
    raspuns: categoric nu as alege o astfel de frumusete! frumusetea se gaseste de fapt in multe alte lucruri.. dar ,nu o vedem intotdeauna…de aceea sunt f. curioasa ce alegere va face Tally 🙂 Si ptr morala cartii si sa-mi trezeasca interesul…as vrea sa aleaga sa fie frumoasa..stii,ca atunci cand la finalul unui film, castiga personajul negativ…iti trezeste niste sentimente…si te face sa te gandesti mai mult, ori chiar sa refaci scenariul..pur si simplu imi place senzatia:-)

  4. Hey,multumesc de invitatie
    Nume:Gheorghiev Alexandra Ioana
    Email:alexandra_ingerashuthau@yahoo.com
    Raspuns:Categoric ca nu aleg operatia,deoarece consider ca este o etapa foarte grea pentru Tally si consider ca frumusetea vine si din interior,nu numai din exterior,ti-o poti exprima prin mai multe feluri…si de aceea imi doresc sa vad ce alegere isi va dori Tally sa faca…abiastept sa o cunosc si sa citesc cartea.

  5. E-mail: rose.dark226@yahoo.com
    Nume: Mărculescu DIana
    Răspuns: Eh, eu aleg frumuseţea. Dacă Shay a vrut să evadeze, e treaba ei. Faptul că mi-a provocat atâtea probleme nu denotă o prietenie adevărată, deci de ce să renunţ eu la ce am aşteptat toată viaţa dacă ei nici măcar nu-i pasă? Oricum, nu cred în prietenie adevărată. Dacă aş ajuta-o, după aceea nu ar face la fel pentru mine, cu siguranţă. Asta se întâmplă doar în cărţi.

  6. mail giorgianaturcu@yahoo.com
    nume giorgiana turcu
    sunt impartita intre a alege frumusetea(opertatiile estetice) si a fi naturala;cred ca fiecare isi doreste sa schimbe ceva le el..e presiunea revistelor de moda, a lumii in care traim, care invart miliarde pentru a induce ideea ca trebuie sa fim intr-un anumit fel..si hai sa fim sinceri, toti dorim sa fim apreciati, admirati, ca femeie iti doresti sa fii iubita, admirata…dar trebuie sa existe un echilibru intre frumusete si personalitate

  7. E-mail : alyna712@yahoo.com
    Nume complet : Galavan Alina- Stefania
    Am postat despre concurs aici : http://stephanyblog-stefany.blogspot.com/2012/02/concursuri-pe-bloguri-26.html
    Raspuns :
    Eu una nu as alege frumusetea . Si nu vreau sa fiu ipocrita spunand ca nu as schimba nimic la mine , deoarece nu este asa . Insa … frumusetea e trecatoare , si pana la urma , cu totii ajungem sa platim un pret pentru ea . Unii mai mare , altii mai mic . Deci , mai bine avem grija ce ne dorim …. pentru ca s-ar putea indeplini .

  8. Nume:Rofel Carla
    E-mail:karlyka_baby@yahoo.com
    Daca as fi in locul lui Tally ar fi o alegere grea.Dar totusi as alege sa nu o spionez pe Shay deoarece este prietena mea.Si prietenia este foarte importanta:D.Shay m-ar accepta cum sunt.Nu trebuie sa fiu frumoasa pentru ea!

  9. Nume : Radulescu Andreea
    E-mail : andreiuka98@yahoo.com
    Daca as fi in locul personajului principal as „alege” sa o „spionez ” , dar defapt , cum as intalnio pe Shay i-as spune despre pozitia in care sunt si as tine legatura cu autoritatile ca sa aflu planurile lor pentru Shay astfel incat sa le dau mereu doar piste false in care sa-i aburesc despre pozitia curenta incat sa reusesc sa fagim amandoua din tara .

  10. Asavei Anca
    fuilanina@yahoo.com
    Daca as fi in locul personajului principal as incerca sa gasesc ”o portita” astfel incat sa nu o spionez pe prietena mea cea mai buna dar sa nu pierd nici sansa de a deveni frumoasa.As alege o cale de mijloc.

  11. Pingback: Concurs “Uratii”~pe alt blog « d3sprecarti

  12. nume – Asaftei Carina
    mail – carinna_xd@yahoo.com
    Dacă aş fi in locul personajului principal aş incerca sa-mi gasesc prietena dar fara sa o spionez si as renunta la ideea de a deveni frumoasa . Dar asta doar daca e o prietenie adevarata . Daca nu , nu ar merita .

  13. Pingback: Concursuri 3 | Filosofii improvizate

  14. Mda, eu prefer să nu particip totuşi, fiindcă nu-mi place să fac reclamă la alte bloguri şi mai ales nu-mi dau numele pe internet, căci e mai bine aşa.
    Oricum, felicitări celor de la Libris pentru sponzorizarea acestui concurs şi baftă concurenţilor 🙂

  15. Pingback: Concurs Urâţii ! « Te vom ajuta să realizezi ceva !

  16. Cacovean Adela
    Urmăresc blogul direct, prin contul de WordPress (VanillaMoon / sweet_vanilla09@yahoo.com)
    Am pus știre despre concursul tău în partea din dreapta a blogului:
    http://vanillamoon.wordpress.com

    Răspuns la întrebare: Prietenia e mai presus de orice. Nu am pus niciodată preț pe aspectul fizic, ci mai degrabă țin ca persoanele din jurul meu să mă placă așa cum sunt eu. Prin urmare, aș refuza categoric să-mi spionez prietena ca să devin frumoasă. Ar fi absurd! Orice mi s-ar spune despre ea, aș avea încredere în legătura noastră de prietenie și aș face orice mi-ar sta în puteri ca să o găsesc și să o ajut.

    Merci că m-ai anunțat de concurs! A picat chiar la țanc. (fac 18 ani pe 8 martie.)

  17. Nume: Serezan Laura
    e-mail: laura_serezan2000@yahoo.com
    Raspuns: As alege prietenia decoarece frumusetea o poti pierde oricand si nu conteaza atat de mult pentru ca un prieten adevarat te accepta asa cum esti, si cu defecte iar frumusetea sufletului conteaza mai mult si cum zice un autor te-ai nascut sa mori original nu o copie.

  18. Nume: Lazar Alexandra Diana
    Email: dydy_alexia@yahoo.com
    Raspuns: Eu as alege prietenia, as pleca in cautarea prietenei mele, intrucat, frumusetea este efemera, trecatoare. Frumusetea adevarata se regaseste in ceea ce esti si vrei sa arati celorlalti, frumusetea interioara este cea mai importanta si ea spune totul despre tine.

    P.S. Imi pare rau pentru comentariu de mai inainte dar nush cum s-a activat asa, din cauza netului oricum care merge foarte prost. Multumesc!

  19. Nume: Falcas Delia
    E-mail : ana.delia16@yahoo.com
    Rapsuns : Nu as face nici o operatie in locul fetei din rolul personajului principal!(Tally.) As alege prietenia si as lupta pentru ea. La varsta de 16 ani,o fata nu este inca matura(femeie) si nu ar trebui sa puna accent pe aspectul exterior. „Ambalajul„,ar trebui sa stie toata lumea,e ultimul care conteaza,deoarece nu tine mult ,frumusetea la femei trece foarte repede . Atata timp cat comportamentul lui Tally presupunem ca ar fi exceptiona,sinceritatea fiind o calitate a ei,atata timp cat sufletul ei ar impresiona,prea putin conteaza aparentele. Se spune ca „Aparentele inseala!„,in opinia mea,si aspectul fizic e o aparenta. Am avut de a face cu persoane cu o „figura„ extraordinara,aratand impecabil dar : ori nu aveau suflet ori nu aveau o gandire prea stralucita. In locul lui Tally m`as axa pe calitatile care conteaza cu adevarat. As incerca si cu siguranta as reusi,sa fac persoanele din jurul meu sa ma aprecieze pentru (prin) toate celelalte calitati ale mele in cazul in care aspectul fizic nu m`ar favoriza. (Nu cred ca personajul principal era intr`o conditie fizica atat de rea incat sa nu o placa nimeni,cel putin nu reiese asta de nicaieri,deoarece foarte multi adolescenti,de varsta protagonistei vor aceasta operatie ,iar eu nu consider ca au nevoie de ea) .
    Concluzia : Am un sfat pentrru toata lumea,sunt oameni minunati ,care nu arata deosebit ,dar au un suflet deosebit si exceleaza prin asta ;Cautati frumusetea unui suflet,blandetea din ochi si alegeti prietenia.

  20. Nume: Falcas Delia
    E-mail : ana.delia16@yahoo.com
    Rapsuns : Nu as face nici o operatie in locul fetei din rolul personajului principal!(Tally.) As alege prietenia si as lupta pentru ea. La varsta de 16 ani,o fata nu este inca matura(femeie) si nu ar trebui sa puna accent pe aspectul exterior. “Ambalajul“,ar trebui sa stie toata lumea,e ultimul care conteaza,deoarece nu tine mult ,frumusetea la femei trece foarte repede . Atata timp cat comportamentul lui Tally presupunem ca ar fi exceptiona,sinceritatea fiind o calitate a ei,atata timp cat sufletul ei ar impresiona,prea putin conteaza aparentele. Se spune ca “Aparentele inseala!“,in opinia mea,si aspectul fizic e o aparenta. Am avut de a face cu persoane cu o “figura“ extraordinara,aratand impecabil dar : ori nu aveau suflet ori nu aveau o gandire prea stralucita. In locul lui Tally m`as axa pe calitatile care conteaza cu adevarat. As incerca si cu siguranta as reusi,sa fac persoanele din jurul meu sa ma aprecieze pentru (prin) toate celelalte calitati ale mele in cazul in care aspectul fizic nu m`ar favoriza. (Nu cred ca personajul principal era intr`o conditie fizica atat de rea incat sa nu o placa nimeni,cel putin nu reiese asta de nicaieri,deoarece foarte multi adolescenti,de varsta protagonistei vor aceasta operatie ,iar eu nu consider ca au nevoie de ea) .
    Concluzia : Am un sfat pentrru toata lumea,sunt oameni minunati ,care nu arata deosebit ,dar au un suflet deosebit si exceleaza prin asta ;Cautati frumusetea unui suflet,blandetea din ochi si alegeti prietenia.

  21. As face tot posibilul sa descopar toate lucrurile care conteaza de fapt in viata,as lasa balta „operatiile de infrumusetare„ (as alege si naturaletea in acelasi timp,acest lucru fiind foarte important). M`as alatura unor oameni NATURALI(atat la propriu cat si la figurat) ,i`as respecta si as incerca sa fac prietenia sa fie una adevarata in cazul in care nu este deja asa ,mentinand-o. In cazul lui Tally si Shay,ele trebuie sa se alature ,sa incerce sa scoata pana si Ideea de operatii estetice din mintea lor,sa`si vada de sentimente ,de suflet ,de prietenie.

  22. Pingback: Concurs :X « Picături de cerneală

  23. 1. Adriana Gradila
    2. Te urmaresc adriana_gradila@yahoo.com, dar te urmaresc si pe wordpress.
    3. am postat aici http://picaturidecerneala.wordpress.com/2012/02/21/concurs-x/
    4. As alege libertatea, si intr-un fel, si prietenia adevarata, fara nicio ezitare. Lumea lor, a frumosilor, e o lume nebuna, si as fugi chiar de ar fi sa traiesc cu pestii pirania :)) Cred ca frumusetea exterioara e doar un imediment peste care trebuie sa trecem, si sa vedem, pana la urma, adevarata frumusete. De asemenea, sunt impotriva oricarei operatii de infrumusetare, suntem frumosi asa cum suntem, si prin cartea asta se ilustreaza intr-un mod foarte complex, si deloc batator la ochi aceasta chestie.

  24. Pingback: Concursuri pe bloguri (4) « Step into a fantasy world

  25. 1.Bigica Madalina Andreea
    2.Urmaresc blogul prin e-mail:blooberies@yahoo.com
    3.Am postat aici :http://justathousandreams.blogspot.com/2012/02/concurs-uratii-pe-blogul-shadowbooks.html
    4.Nu a fost niciodata o alegere.Nu i-as intoarce spatele lui Shay nici daca mi-ar fi propus in plus inca o suta de ani de viata.In zadar as devenii frumoasa,daca sufletul mi-ar fii chinuit din pricina lasitatii de care am am dat dovada in momentul in care am ‘abandonat-o’ pe Shay.

  26. Salut ma numesc Ban Mihaela:)
    Te urmaresc cu adresa de e-mail: miha_ban_97@yahoo.com
    Am raspandit vestea despre concurs, aici:https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=404376616245025&id=100001190581626
    Iar in cele din urma mult asteptatul raspuns, iata-l ca vine:
    Sincer nu cred ca mi-ar fi usor sa fiu pusa in locul lui Tally, dar din cate am inteles aceasta fuge si o ia putin cam razna din cauza ,,marii ei iubiri” ceea ce este intr-un fel putin cam sadic; avand in vedere ca a cam lasat-o balta dragul ei iubit, este un gest chiar romantic. Astfel daca Tally este capabila sa ia o asemenea decizia pentru o persoana la care tine atat de mult sunt sigura ca dupa ce se va apropia de Shay nu o va mai putea indeparta cu una cu doua. In primul rand pentru ca ar rani o persoana de care este atasata emotional, iar in al doilea rand pentru ca si-ar face singura rau, iar daca va ramane cu Shay, aceasta din urma ii va explica ca nu totul in viata se rezuma la frumusete si eu personal sper ca o va schimba incetul cu incetul.(explicatia de mai sus este putin incalcita, dar sper ca intelegi ce vreau sa spun:); si se refera doar la personaj)
    In schimb daca as fi eu personajul decizia ar fi destul de sigura si de rapida, desi cred ca aspectul fizic conteaza foarte mult in prezent ( nici nu vreau sa ma gandesc cum va fi in viitor:)) ); nu as putea sa renunt la prietena mea, la prietenia nostra din motive egoiste.

  27. Nume: Bran Timea
    mail: timy1777 at gmail.com

    Cu siguranta nu mi-as trada prietena. Pentru mine prietenii sunt la fel de importanti ca familia. Poti fi frumoasa, fara defecte, insa fara prieteni care sa fie alaturi de tine esti un nimeni.

  28. nume: Tarta Dorina Mariana
    mail: tarta_dorina@yahoo.com
    share: http://www.facebook.com/dorinamariana.tarta/posts/301763049887940
    raspuns: Eric Knight a spus in romanul „Mai presus de toate” ca „Frumusetea n-ar trebui sa fie un lucru de care sa te mandresti. Dimpotriva, frumusetea ar trebui sa fie intotdeauna umila, pentru ca ea nu este decat un accident.” Si are perfecta dreptate, cu unii natura este mai darnica. Fiicare vedem frumusetea cu alti ochi si nu pentru toata lumea e la fel de importanta. E greu sa ma pun in locul personajului principal pentru ca noi oamenii suntem foarte diferiti. Inainte de a face operatia Tally ar trebui sa se intereseze de urmari si doar apoi sa ia o decizie.

  29. Nume: Ramona Badea
    Am dat fallow
    Am scris despre concurs aici:
    http://chestiutze-d-ale-mele.blogspot.com/2012/02/concurs-uratii-pe-shadowbooks.html

    Raspuns: Am invatat de la Octavian Paler ca ” te descurci si ti-e de folos farmecul circa 15 minute. Dupa aceea, insa, ar fi bine sa stii ceva.” Acelasi lucru este valabil si despre frumusete. Prietenia, in schimb, e ca o comoara de nepretuit, o comoara pe care nu as da-o in schimbul frumusetii.

  30. Nume: Parjol Mihaela
    Mail: miha_mihaella2000@yahoo.com
    Am dat follow prin mail .
    Raspuns: Frumusetea tine pana la o varsta , in timp ce prietenie tine etern insa . Chiar daca spun astea adevarul este ca as prefera s’o gasesc si s’o spionez , iar apoi sa fiu frumoasa . Stiu ca nu este prea bine sa reactionezi asa , dar asta sunt eu , nu am avut parte de prieteni adevarati , si nu pot avea incredere in nimeni .
    Sansele sa castig sunt minime , dar barim mi-am spus parerea sincera . As vrea s’o castig pt a o citi eu si restul asazisilor „prieteni” ai mei , care iti spun fiecare secret , si nu mai poti avea incredere in ei .

  31. Nume:PALADE CRISTINA

    Mail:blue_eyes_cristina97@yahoo.com
    r:Care este alegerea pe care voi a-ti face-o daca a-ti fi in locul personajului principal?
    Eu una as renunta la frumusete pentru ca in viata frumusetea nu este totul trebuie sa dai dovada si de alte calitati chiar daca sunt convinsa ca acest lucru te poate afecta intr-o lume ca aa lui Tally

  32. Demetrescu Horatiu Gabriel
    Email: horatiu_concurs@yahoo.com
    Raspuns: Eu aleg sa-mi salvez prietenia, decat frumusetea efemera !
    Insa, uneori in viata reala, nu toti reusesc, sa faca o asemenea alegere, pentru acest lucru trebuie sa dai dovada de tarie de caracter si vointa, cat si de dragoste fata de cel aproape tie.

Lasă un comentariu