RECENZIE/RESEÑA: CREATURA DE NELY CAB

DESCRIERE:

CreaturaSunt, în acelaşi timp, şi mai mult, dar şi mai puţin decât o fiinţă umană. Sunt, prin cine ştie ce întâmplare miraculoasă, încă în viaţă. Aceasta este povestea primei mele iubiri, povestea vieţii mele trecute şi povestea renaşterii mele…

CE SE ÎNTÂMPLĂ CÂND BĂRBATUL DIN VIS DEVINE REALITATE?

Isis Martin, o fată de şaptesprezece ani dintr-un orăşel obscur din sudul Texasului, începe să sufere de tulburări de somn, după ce o siluetă neagră înaripată îi tulbură visele, hărţuind-o. Nu trece mult până când Isis se hotărăşte să-şi înfrunte frica, descoperind cu surprindere identitatea celui care se ascunde în spatele vietăţii ameninţătoare cu chip uman. Şirul descoperirilor nu se opreşte însă aici…

Când Isis îi cere necunoscutului să demonstreze că nu este o plăsmuire a imaginaţiei ei, acesta acceptă provocarea cu bucurie. Astfel, frumoasa adolescentă ajunge să îi cunoască pe membrii unei familii din spiţa divină a acelora de mult uitaţi de omenire.

Romantismul, senzualitatea explozivă, pericolul şi întâmplările dincolo de puterea de înţelegere a muritorilor o însoţesc pe Isis pe drumul ei spre o iubire nepermisă, de natură să schimbe legile pământeşti. În mod sigur, această extraordinară călătorie îi va captiva şi încânta pe iubitorii poveştilor de dragoste. Iar povestea se află de-abia la început…

OPINII PERSONALE:

In primul rand, multumesc librariei online Libris pentru sansa de a citi aceasta carte. La Libris, gasiti o multime de carti in romana si englezala preturi exceptionale. Si transport gratuit la comenzi mai mari de 75 de lei.

O carte interesanta cu un nume interesant, a fost o experienta destul de placuta lectura acestei carti. O lectura usoara si relaxanta, uneori cu accente de mister si suspans, dar ceea ce predomina in carte este romantismul. Mult romantism.

??????????????????Nu stiu de ce, si nu ma intrebati, dar cateodata, cartea imi aducea aminte de cartea „Nu plange sub clar de luna” de Heather Davis. Cartea a fost cat se poate de draguta, desi trebuie sa recunosc ca in unele cazuri David chiar ajungea sa ma calce pe nervi cu politetea lui, cred ca m-am obisnuit cu atat de multe carti in care personajul principal e un „bad guy” incat unul bun m-a scos din tiparele normalului. Isis din nou, ochii verzi, ador culoarea aia! Desi uneori am vazut in ea, trasaturi de fata curajoasa, dar si trasaturi cum intalnim la multe alte personaje feminine.

Cartea nu se extinde pe pagini kilometrice cu explicatiile si actiunile, chestie care iar mi-a atras atentia, si mi-a placut. Actiunea cartii se desfasoara normal, intr-un orasel din Texas unde locuieste aceasta tanara fata, care pare aparent normala, dar sufera de insomnii din cauza unei creaturi care ii bantuie visele. Nu am de gand sa ma extind cu povestirea cartii, pentru ca presupun ca toti ati citit sinpsisul pe dosul cartii, sau puteti sa o faceti mai sus.

Cartea desi are multe pagini, merge destul de repede. Un lucru care nu mi-a placut a fost faptul ca capitolele erau destul de lungi, nu-mi place chestia asta la o carte, dar asta nu m-a impiedicat sa-mi placa cartea. Cand am ajuns la sfarsit nu puteam sa cred ca am terminat-o, vroiam mai mult, si tot mai mult. Am ramas destul de uimit de final, si abia astept si continuarea cartii, sa stiu ce se mai petrece cu Isis si David.

Recomand cartea tuturor celor care adora cartile romantice si povestile de dragoste, dar si celor care vor sa incerce ceva nou. Ce mai bun decat o carte romantica cu trasaturi fantasy si putina actiune si un good guy drept personaj principal, care sa ne mai scoata din sfera in care suntem obisnuiti?

RESEÑA:

06252_4_tom_welling-tonry-duran-shoot-2004_123_817loUn libro interesante, con un nombre interesante, ha sido una experiencia bastante agradable para mí este libro, un libro ligero y relajante con pequeños accentos de misterio e intriga, pero lo que predomina es el romantismo. Mucho romantismo.
No sé porque, y no me lo pregunten, pero a veces el libro me recordó a Never Cry Werewolf de Heather Davis. El libro fué muy agradable, aunque debo reconocer que David aveces me sacó de mis casillas con su comportamiento tan decente, creo que me acostumbré con tantos libros donde el personaje prinicpal es un chico malo que un chico bueno me sacó del normal con el que estuve acostumbrado. Isis también, ojos verdes, me encanta ese color. A veces he visto en ella un caracter de chica madura, como pocas protagonistas de libros son, pero otras veces era como otros personajes femininos de libro.

El libro no se extiende por muchas páginas con la descripción y los eventos , cosa que me llamó la atención nuevamente y me gustó. La acción del libro tiene lugar en un pequeño pueblo de Texas donde vive esta jóven, aparentemente normal pero que sufre de insomnios o pesadillas, por culpa de una creatura que no deja de atormentar sus sueños. No pienso relatar el sinopsis del libro nuevamente, ya que supongo todos lo hebeís leído en la parte final del libro o si no, lo podeís hacer más arriba.

El libro, aunque tiene muchas páginas, se lee muy rapido. Una cosa que la verdad no me ha gustado fué que el libro tiene muchas páginas y pocos capítulos, pero eso no me impidió de que no me gustara el libro, porque lo hizo, y mucho. Cuando llegué a la última página no podía creer que ya me había acabado el libro, quería más y más. Me quedé bastante sorprendido por el finál y espero la continuación con bastantes ganas para saber que pasa con Isis y David.

Recomiendo este libro a todas las personas que amen los libros de romance y a aquellos que quieren probar una cosa nueva. Que mejor que un libro romántico, con trazos de misterio y fantasy y un poco de acción y un buen chico que está esperando sacarnos de nuestra casilla y demostrarnos que no todos los chicos son aparentemente malos.

2 gânduri despre “RECENZIE/RESEÑA: CREATURA DE NELY CAB