RECENZIE: LA JUMATATEA DRUMULUI SPRE MORMANT DE JEANIENE FROST

la-jumatatea-drumului-spre-mormantREZUMAT:

Dragoste şi aventură, sex şi dramă într-un thriller incendiar

Bestseller New York Times şi USA Today

La jumătatea drumului spre mormânt este primul volum din seria „Vânătoare nocturnă” de Jeaniene Frost – şi este incredibil!

O fantezie urbană spectaculoasă, care preia tema vânătorii de vampiri abordată dintr-un unghi inedit, cu propria ei mitologie vampirică şi mult suspans.

Este povestea lui Cat – dură şi violentă, şi totuşi vulnerabilă, iar uneori mai încăpăţânată decât ar trebui – şi a lui Bones – vampirul blond cu accent britanic, irascibil şi sarcastic.

Cat este unul dintre cele mai interesante personaje din genul „vampir”, o combinaţie între Sookie Stackhouse şi Buffy. Pe jumătate vampir, născută dintr-o femeie umană violată de un vampir, ea îi vânează pe morţii vii încă de când a împlinit 16 ani şi mama ei i-a spus toată povestea sa, încurajând-o să-şi folosească abilităţile speciale pentru a-i distruge. Cat şi-a intrat în mână şi deja are la activ un număr frumuşel de vampiri omorâţi, când îl cunoaşte pe Bones, care, deşi el însuşi vampir, îi vânează pe cei asemenea lui. Până la Bones, lumea vampirilor are pentru Cat o singură culoare: neagră. Dar acum Bones îi dă peste cap tot universul.

După ce Cat încearcă să îl omoare, dar eşuează lamentabil, Bones face o înţelegere cu ea, şi o învaţă cum să lupte mai eficient şi să devină o momeală perfectă pentru a-şi atrage victimele. Dar pe parcursul lecţiilor, între cei doi se naşte o legătură mult mai profundă decât se aşteptaseră ei… (Rămâne să descopere cititorii toate întâmplările uluitoare ─ şi momentele fierbinţi ─ prin care trec cei doi!)

E o poveste care te captivează, cu personaje minunate şi bine conturate. Bones este pur şi simplu delicios, iar atracţia dintre cei doi – de-a dreptul magnetică.

Clipe tensionate, pline de acţiune, care se întrepătrund cu momente romantice şi cu mult umor: dragoste, aventură şi dramă ─ iată o combinaţie captivantă şi total irezistibilă.

httg960x320

Stiam ca seria va aparea la Leda, dar dupa ce am citit descrierea cartii pe site, am vrut neaparat sa o citesc cartea. Am inceput-o chiar inainte de restante si am incetat din citit asa, ca acum, sau mai bine spus, peste doua zile, se implinesc o luna de cand am inceput sa o citesc… mult timp nu?

tumblr_mh1miw2xFh1qbwu2qo1_500Mi-a placut cartea, dar in ultimul timp (sau mai bine spus ultimul an) am stat foooarte mult la calculator, si asta si-a cam pus amprenta, citesc foarte incet, si asta ma impiedica sa citesc cartea asa rapid, sa ma faca sa citesc cu sufletul la gura. Asa am patit la cartea asta, cel putin pe la inceput. Citeam, eram constient de momentele tensionate din carte si de tot, dar nu reuseam sa ma agat cumva de ea. Dar la sfarsit am inceput sa reusesc cumva sa ma atasez. Oricum, povestea este una destul de originala, cu multa imaginatie, o actiune destul de alerta, momentele dintre Bones si Cat sunt pe cat de siropoase posibil. Oh da baby, cred ca am dezvoltat o pasiune :)))
Mi-a placut cartea, da, dar nu pot sa trec cu vederea ca nu m-am putut atasa in prima parte. Pot sa spun doar ca e superba, azi incep volumul 2, uraaaaa, trebuie neaparat sa stiu ce se mai intmpla cu Bones si Cat, neaparat, nu pot astepta pana apare la noi volumul. Cat e prima eroina dintr-un roman sau o serie care chiar imi place si o indragesc, e isteata, puternica, putin sarcastica, deci da, imi place, nu ca in alte romane in care eroina e prostuta, timida…

Ce mi-a mai placut la cartea asta e povestea care o are in spate Bones, mereu imi plac genurile de povesti dramatice, chiar mi-a placut. Si totusi nu stiu de ce seria e incadrata la +18 cand nu sunt atat de multe scene de sex, mai mult e actiune, dupa mine putea foarte bine sa se incadreze la +16

tumblr_mhm6ea8ME81qbwu2qo1_500Cat e jumatate vampir, jumatate om. Cum este ea o asemenea creatura? Mama ei a fost violata de un vampir, iar ea, este rezultatul acelui viol. Cat vaneaza seara de seara sugatorii seara de seara cu speranta ca unul dintre ei este tatal ei, iar ea il va face sa plateasca pentru ce a facut.

Intr-o seara facandu-si treaba, aceasta da peste Bones, un vampir, batran, pe care nu reuseste sa-l omoare. In schimb, aceasta este luata ostatica de catre acesta, iar cand ei doi accepta sa faca un pact, Bones va fi mentorul ei, ca sa o ajute ca abilitatile sale sa fie la fel de ascutite precum coltii lui, sau la fel de puternice ca muschii… [Nu puteam sa nu fac remarca asta:))]

Poti sa spui ca de la ura la un pas este un singur pas, deoarece intre ei incepe sa apara atractie, scantei, dar cei doi nu reusesc sa se bucure prea mult de statutul lor deoarece un grup de asasini sunt pe urmele lor, iar ei au de aface cu traficul de carne vie, fete fara adapost, vandute vampirilor… Dar cine sa fie in spatele acestor lucruri? Cine vrea sa o vada pe Cat moarta? Pentru ca in spatele acestor lucruri, mai e ceva, mult mai important… Oare ce sa fie? O sa aflati citind cartea. Pregatiti-va de o aventura incendiara stropita cu umor, actiune si scene picante pe alocuri.

„Vreau sa stii ca in ciuda a toate, ma bucur ca te-am intalnit, am zis cu o voce gatuita. A fost cea mai norocoasa zi din viata mea. Daca nu te-as fi cunoscut, n-as fi stiut ce-nseamna sa ma iubeasca cineva, din cap pana-n picioare, pana si partile pe care mi le detest. As fi trecut prin viata cu un gol in suflet, si macinata de vina, dar tu mi-ai aratat o lume noua, Bones.”

Poveste continua in One Foot in the Grave

2168860You can run from the grave, but you can’t hide…
Half-vampire Cat Crawfield is now Special Agent Cat Crawfield, working for the government to rid the world of the rogue undead. She’s still using everything Bones, her sexy and dangerous ex, taught her, but when Cat is targeted for assassination, the only man who can help her is the vampire she left behind.
Being around Bones awakens all her emotions, from the adrenaline rush of slaying vamps side by side to the reckless passion that consumed them. But a price on her head – wanted: dead or half-alive – means her survival depends on teaming up with Bones. And no matter how hard Cat tries to keep things professional between them, she’ll find that desire lasts forever … and Bones won’t let her get away again.