1 AN DE BLOGAREALA!

artificii_10261

17 Ianuarie, da, astazi e aniversarea blogului, deja a trecut un an? Parca numai acum cateva luni am inceput:D Si speram sa mai treaca si multi altii. Multumesc tuturor celor care s-au abonat la blog:) Dupa cum stiti in ultimul timp am fost putin cam absent, si asa va fi pana pe data de 1 februarie, sunt in sesiune si nu prea pot sa postez sau sa fac mare lucru inafara de studiu, de aceea deocamdata nu o sa existe un concurs aniversar, imi cer scuze, dar ca sa ma revansez am facut o lista cu cartile care le voi citit anul asta, si la care veti gasi recenziile pe blog. Sper sa reusesc majoritatea dintre ele. Ne vedem la 1 februarie, dar poate pana atunci voi mai posta din cand in cand:)

Sin título-1Sin título-2Sin título-3Sin título-4Sin título-5Sin título-6

15 gânduri despre “1 AN DE BLOGAREALA!

  1. P.S. Am citit: The selection, Destroy Me, Rise, Initierea, Atingerea umbrei, Sfidarea, Revolta, The Goddess Test, Insurgent, Pandemonium, Pe cuvant de spioana, Cum sa nu te lasi dus…, Despartirea, Gazda, Hex…, Legaminte, Magie de doi bani, Queen of the Dead, Sange Albastru. Singura care nu m-a incantat a fost Despartirea. Cateva dintre cele nementionate sunt si pe lista mea de lecturi de anul acesta ^_^

Lasă un răspuns

