RECENZIE: TREZITA IN ZORI DE ZI DE C.C.HUNTER

trezita_in_zori_de_zi_siteREZUMAT:

Ce taine, mistere si amenintari mai ascunde lumea supranaturala de la Shadow Falls – intre seducatorul Derek si curajosul Lucas, minunata si vulnerabila Kylie isi continua povestea…

Kylie lupta in continuare sa faca fata vietii din lumea reala, dar si celei din lumea fiintelor supranaturale din care nu este sigura ca doreste sa faca parte. Intrebarea „Ce fel de creatura sunt eu?“ O urmareste continuu si isi doreste mai mult decat orice sa gaseasca raspunsul. Inconjurata de vampiri, varcolaci, metamorfi, zane si vrajitoare, trebuie si ea, la randul ei, sa descopere ce puteri are si ce loc ocupa in marea familie a creaturilor din lumea fantastica. Dar, pana atunci, are de infruntat o fantoma insistenta care ii tot repeta ca o persoana draga ei isi va pierde viata in curand, dar si o creatura venita din partea intunecata a lumii supranaturale, care o urmareste pas cu pas. Curajoasa Kylie depaseste obstacole, realizeaza lucruri de care inainte nu era capabila, trece prin momente palpitante si tulburatoare, alaturi de adevaratii prieteni. Si fiindca totul se petrece in Shadow Falls, o tabara de adolescenti, nu poate lipsi nici povestea romantica. Cine va fi alesul? Seducatorul Derek sau varcolacul Lucas? O carte amuzanta, emotionanta, romantica, dar pe alocuri si cu scene de-a dreptul infricosatoare, cu rasturnari de situatii nebanuite si cu personaje minunate care  indiferent daca sunt vampiri sau varcolaci, fiinte umane ori metamorfi ne arata ca la minunata varsta a adolescentei totul devine posibil.

OPINIE PERSONALA:

Am terminat cartea de aproape 5 zile, si doar acum apuc sa-i fac recenzia :)) Abia asteptam sa o citesc, e una din seriile mele preferate, abia asteptam sa vad de ce aventuri mai are parte Kylie, cum se mai cearta Della si Miranda [o da, de ele doua imi era cel mai dou, ele si certurile lor:X]

Cartea a fost destul de draguta, nu stiu ce m-a determinat sa-i dau nota pe care i-am dat-o, probabil ca certurile dintre Miranda si Della, care pe parcurs devin tot mai putine, si sfarsitul care a fost destul de surprinzator, zic eu, pe mine intr-un fel m-a surpins.

Nu pot sa cred ca nici acum nu stim ce fel de creatura supranaturala este Kylie, cat mai trebuie sa asteptam pana o sa afle si ea si noi, de fapt eu imi fac o mica idee a ceea ce ar putea fi, dar nu sunt 100% sigur, deci imi pastrez opinia pentru mine.

Probabil ca multi dintre voi, sunteti team Lucas, pai eu nu:)) sunt team Derek, nu stiu de ce, in primul volum, mereu cand il imaginam pe Lucas, imi imaginam un tip inalt, putin musculos, cu capul ras… nu stiu, aia era imaginea mea despre el, pana am vazut pozele de pe site-ul autoarei, dar tot team Derek am ramas :)))

Kylie, inca are probleme, nu poate sa citeasca tiparul mintal iar creaturile nu il poti citi pe-al ei. E impartita intre Derek, cu care are o relatie, si Lucas, baiatul varcolac care i-a omorat pisica in copilarie, care a sarutat-o si a fugit cu alta din tabara. Wow, lucrurile nu par sa fie mai complicate de atat, dar sunt, acestea se complica odata ce Kylie gusta sangele si isi da seama ca ii place, aici incepe adevarata batalie, este ea vampir, nu este? Dar pe parcurs, incep sa apara alte haruri, unele mai normale, altele mai ciudate… iar ce fel de creatura este Kylie devine tot mai neclar… Oare ce sa fie ea, un vampir, un varcolac, o zana…? Se pare ca nimeni nu stie, sau poate ca da? Poate daca ii gaseste pe parintii biologici ai tatalui sau, acestia ar putea avea raspunsul. Dar oare mai sunt ei in viata? Dar cand lucrurile nu puteau sa se complice mai tare, de fapt autoarea ne arata ca da, se poate, atunci cand o prezenta stranie incepe sa dea tarcoale taberei, sau mai bine spus, cabanei in care locuieste Kylie impreuna cu prietnele ei, sau sa fie doar o impresie gresita de-a micii vrajitoare? Cand Kylie incepe sa fie urmarita, sa sufere criza de personalitate, sa o convinga pe mama ei sa o lase in continuare in Shadowfalls, sa incerce sa fie in preajma lui Derek fara sa ii zboare hormonii in toate directiile, atunci cineva se intoarce in tabara… Oare cine, si ce se va intampla cu Kylie si prietenii ei? Toate acestea le veti descoperi pe parcursul acestei carti minunate.

CITAT:

„Cand deschise sertarul sa ia peria de par, ochii ii cazura pe scrisoarea de la Lucas. Curiozitatea o indemna sa o deschida, dar alt sentiment – pe care Kylie il categorisi cel mai bine drept vina- o facu sa lase scrisoarea inchisa si necitita.

Te rog sa nu-mi frangi inima, Kylie!

Cuvintele lui Derek ii rasunau in minte. Nu avea deloc intentia sa-i franga inima. Si nici  sa se implice intr-o relatie cu Lucas. Putea oare sa-i explice cineva de ce se simtea vinovata daca i-ar fi citit scrisoarea?”

NOTA:

Povestea continua in: Taken at Dusk

12866426Kylie Galen wants the truth so badly she can taste it. The truth about who her real family is, the truth about which boy she’s meant to be with—and the truth about what her emerging powers mean.  But she’s about to discover that some secrets can change your life forever…and not always for the better.

Just when she and Lucas are finally getting close, she learns that his pack has forbidden them from being together.  Was it a mistake to pick him over Derek? And it’s not just romance troubling Kylie. An amnesia-stricken ghost is haunting her, delivering the frightful warning, someone lives and someone dies. As Kylie races to unravel the mystery and protect those she loves, she finally unlocks the truth about her supernatural identity, which is far different—and more astonishing—than she ever imagined.

 

 

2 gânduri despre “RECENZIE: TREZITA IN ZORI DE ZI DE C.C.HUNTER

  1. Am terminat si eu cartea acum o zi-doua, dar la cate recenzii am scris in ultimele nopti, trebuie sa ma reculeg putin si sa o iau mai usor ca o sa-mi explodeze capul. :)))
    Spre surprinderea mea a fost mult mai bun acest volum decat primul din serie si minune! Kylie nu s-a mai comportat ca o „spoiled brat”. Daca inainte eram Team Lucas si nu-l suportam pe Derek, acum e exact invers. I-as fi dat punctaj maxim cartii, dar stii ce nu prea mi-a convenit? *mini spoiler* Autoarea asta are un maaare talent sa faca glume proaste despre tumori pe creier sau cancer. Sa vindeci cancerul asa la minut? E fantasy, dar totusi…😐 *end of spoiler*
    Anyways, de-abia astept al treilea volum! Foarte buna recenzia.😀

Lasă un răspuns

