RECENZIE: OBSIDIAN DE JENNIFER L.ARMENTROUT

REZUMAT:

Starting over sucks.

When we moved to West Virginia right before my senior year, I’d pretty much resigned myself to thick accents, dodgy internet access, and a whole lot of boring…. until I spotted my hot neighbor, with his looming height and eerie green eyes. Things were looking up.

And then he opened his mouth.

Daemon is infuriating. Arrogant. Stab-worthy. We do not get along. At all. But when a stranger attacks me and Daemon literally freezes time with a wave of his hand, well, something…unexpected happens.

The hot alien living next door marks me.

You heard me. Alien. Turns out Daemon and his sister have a galaxy of enemies wanting to steal their abilities, and Daemon’s touch has me lit up like the Vegas Strip. The only way I’m getting out of this alive is by sticking close to Daemon until my alien mojo fades.

If I don’t kill him first, that is.

OPINIE PERSONALA:

Ohhhh Dumnezeule, nu am cuvinte, acum ca am terminat-o ma simt ca si cum ar fi explodat o mie de stele in interiorul meu si acum isi fac de cap :))

Cartea e genialaaaa, ma tinut cu sufletul la gura de la inceput si pana acum la sfarsit. Am inceput cartea Duminica seara pe la ora 12 cand stateam in pat si nu avem somn, si am zis hai sa ma pun sa citesc, si nu credeam ca o sa ma captiveze in halul asta. Am reusit sa citesc doua capitole pana sa adorm, si ca sa va faceti o idee cum aratam eu dupa ce am terminat de citit primul capitol:
Photobucket

Cum aratam dupa ce am terminat de citit al doilea capitol:
Photobucket

Deci da, va puteti imagina :)))

Autoarea a reusit sa creeze niste personaje atat de interesante, dar personajul lui Daemon Black e atat de…. nici nu gasesc cuvinte :))) de nepamantean si cu acel caracter respingator si intepator.

Katy se muta impreuna cu mama ei dupa ce tatal ei a murit in urma cu trei ani de cancer iar mama ei simtind nevoia ca trebuia sa continue cu viata, ce mai bine decat un nou inceput intr-un alt oras?

Iar se pare ca vecinul de alaturi e un tip sexy dupa cum zicea mama, iar asta poate confirma si Katy cand merge si bate la usa acestuia pentru niste indrumari… la usa sta un baiat cam de varsta ei, absolut superb, visul oricarei fete, iar ea nu se poate abtine sa nu-i curga balele :)) dar se pare ca totul se strica cand vecinul cel „hot” deschide gura… E clar ca Daemon si Katy nu se vor intelege niciodata.

Katy se imprieteneste cu sora geamana a acestuia, Dee, care e o raza de soare nu o felie de lamaie ca si fratele ei, dar la fel de superba, dar Daemon nu e de acord cu aceasta relatie, si mai sunt si alte persoane mai ciudate prin oras.

Timpul trece, iar Dee ii ascunde cheile de la masina fratelui ei pentru al face sa petreaca mai mult timp impreuna cu Katy, dar oare va da roade aceasta mica peripetie? In orice caz Daemon pare sa inceapa sa fie mai amabil, dar cei doi ascund un secret, un secret care ii va schimba viata pentru totdeauna. Daemon si Dee nu sunt de pe aceasta planeta, ei provin dintr-o alta galaxie, care e la milioane de ani departare de Pamant, iar cand acestia incep sa fie atacati de dusmani, Katy a promis ca nu va spune nimanui despre ei, dar oare va fi in stare sa-si tina promisiunea? Oare ce se petrece pana la umra intre ea si Daemon, sa se fi inselat in privinta sa si sa inceapa sa simta ceva fata de el? Toate astea si multe alte lucruri le veti afla citind acest interesant volum care te va tine cu sufletul la gura de la inceput pana la sfarsit fara sa slabeasca actiunea.

O actiune interesanta, un dialog amuzant, alteori sexy si incitant, si unele scene pline de umor si mister. O sa iubiti seria.
PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Ce mi-a placut la Katy? Faptul ca e o bloggerita:)) Da, are un blog cu carti si scrie recenzii si toate lucrurile care le facem si noi:)) asta e primul lucru care mi-a placut la ea. Iar dialogurile ei cu Daemon sunt cat se poate de amuzante si incitante in unele cazuri. Cand se cearta, cand se impaca, niciodata nu stii cand se poate sa-i intoarca replica iar de la o conversatie simpatica sa se ridice furtuna. Ca tot vorbim de furtuna, cateodata cand citeam cartea, imi venea in cap versurile melodiei „K la meteo”:))

Daemon pe de alta parte e enervant si interesant in acelasi timp si ii place sa puna paie pe foc in conversatiile sale cu Katy…. In orice caz, recunosc ca nu ma asteptam sa-mi placa atat de mult.

Mai jos va las un mic trailer al cartii (Sa nu va lasati pacaliti, in carte nu sunt atat de multe scene „pupacioase” :)))

CITAT:

„Okay. That was it. “You know, you’re right.How wrong of me to call you a douchebag.Because a douchebag is too nice of a word for you,” I said, smiling sweetly. “You’re a dickhead.”

“A dickhead?” he repeated. “Howcharming.”I flipped him off.He laughed again and bent his head. A messof waves fell forward, nearly obscuring hisintense green eyes. “Very civilized, Kitten. I’msure you have a wild array of interesting namesand gestures for me, but not interested.” I didhave a lot more I could say and do, but Igathered my dignity, pivoted, and stomped back over to my house, not giving him the pleasure of seeing how truly pissed I was. I’d alwaysavoided confrontation in the past, but this guywas flipping my bitch switch like nothing else.When I reached my car, I yanked open the door.“See you later, Kitten!” he called out,laughing as he slammed the front door.”

NOTA:

 

Povestea continua in: Onyx

Being connected to Daemon Black sucks…

Thanks to his alien mojo, Daemon’s determined to prove what he feels for me is more than a product of our bizarro connection. So I’ve sworn him off, even though he’s running more hot than cold these days. But we’ve got bigger problems.

Something worse than the Arum has come to town…

The Department of Defense are here. If they ever find out what Daemon can do and that we’re linked, I’m a goner. So is he. And there’s this new boy in school who’s got a secret of his own. He knows what’s happened to me and he can help, but to do so, I have to lie to Daemon and stay away from him. Like that’s possible. Against all common sense, I’m falling for Daemon. Hard.

But then everything changes…

I’ve seen someone who shouldn’t be alive. And I have to tell Daemon, even though I know he’s never going to stop searching until he gets the truth. What happened to his brother? Who betrayed him? And what does the DOD want from them—from me?

No one is who they seem. And not everyone will survive the lies…

8 gânduri despre “RECENZIE: OBSIDIAN DE JENNIFER L.ARMENTROUT

Lasă un răspuns

