IN POSTA

A trecut muuuuuuuuuuuulta vreme de cand nu vi-am mai aratat ce carti noi am mai adaugat in biblioteca, mai exact de prin februarie cred, asa ca azi va arat tot ce am strans de pe atunci :)) Sunt cateva carti…:))

De pe Libris am comandat manualul de jurnalism pentru facultate.

De la Libris am primit spre recenzie:

Semnul (Recenzia AICI)

Eve: Sacrificiul (Recenzia AICI)

Spulbera-ma (Recenzia AICI)

De pe Elefant am profitat de promotiile de acum cateva luni si am achizitionat Gazda si Damnare

Am facut schimb de carti cu Ioana de pe blogul Umbra Dragostei si am primit „Eu sunt numarul 4”

De la librarie am achizitionat:

Altfel de ingeri (Recenzia AICI)

Tradari (Recenzia AICI)

Paranormal

Am profitat de ofertele de la Leda si am achizitionat:

Pachetul Academia Vampirilor

Pachetul Georgina Kincaid

Pachetul „Instrumente Mortale”

Cu revista Bravo am achizitionat:

Continuarea seriei „Jurnalele lui Stefan”

Seria Fetele Gallagher

Primul volum din seria „Academia Vampirilor”

Din strainate am primit:

Royal Street de la Suzanne Johnson

Inked Magic de la Jory Strong

The Syndicate de la Shelena Shorts

Mark of the Witch de la Maggie Shayne

Voi ce a-ti mai primit/cumparat?:)

8 gânduri despre “IN POSTA

Lasă un răspuns

