FRIDAY READS!

Heyyy, am primit tagul de la Oana de pe blogul Ratacitori in lumea cartilor.

E weekend, si ce lucru mai bun sa te rasfeti decat cu o carte… Ce mai citesc eu? Pai momentan citesc volumul 3 din Cercul Secret, Puterea, deja merg spre a 10-a zi cred cu ea si inca nu am terminat-o :)) Facultatea ma tine ocupat si cand ajung acasa nu prea mai am chef de citit… sooo… nu cred ca o sa termin cartea in weekendul asta, poate in celalalt :))) Who knows!

Sincer nu ca as fi ales sa citesc cartea asta, aveam prea multe carti in biblioteca, si nu stiam care sa o aleg, si cel mai simplu, am folosit random.org :)))
Photobucket

Dar e ok, primele doua volume mi-au placut, si volumul imi reduce nostalgia anularii serialului :))

Urmatorii provocati sunt:

Niahara

Bianca

Simona

Andu

Ioana&Delia

 

3 gânduri despre “FRIDAY READS!

  1. Pingback: Firday reads! | bianca2b

Lasă un răspuns

