NEWS + PRECOMANDA

Hello, scuzati absenta de pe blog zilele acestea dar am fost putin ocupat, dar acum am revenit. Dupa cum observati am schimbat tema blogului, aceasta va tine doar pana la sfarsitul lunii acesteia de Halloween:) Ce parere aveti de aspectul temporar al blogului?

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A aparut (de ceva vreme deja) precomanda la cartea Frumosii, volumul 2 din seria Uratii. Daca doriti sa precomandati cartea, puteti da un click pe imaginea de mai jos:)

11 gânduri despre “NEWS + PRECOMANDA

  1. Imi place tema:). Trebuia sa pui un personaj din Familia Addams, in locul vampiroiului de sus:). Apropo, serialul Familia Addams, un serial cu umor negru, nu ti-a placut? eu am vizionat si varianta veche, alb-negru, si varianta noua care o dadeau la Fox Kids inainte, si desenele care le dadea Cartoon Network-ul cand eram mica. Seria Fam. Addams a fost super. Sper sa se mai faca un sezon nou! Poate faci intr-una din zile o prezentare a acestui serial!

  2. Seria aceasta Frumosii cred ca o sa imi placa. O trec pe seria Wishlist, dar deocamdata nu dispun nici de timp nici de bani si nici nu am epuizat o groaza de carti care stau pe raft in biblioteca in asteptare, fiindca mi le-am cumparat de la un anticariat!

Lasă un răspuns

