30 DAY VAMPIRE DIARIES CHALLENGE #1

Ziua 1.

Your favorite male character:

Mi-e atat de simplu sa raspund la aceasta intrebare, de cand urmaresc serialul, imi place personajul acesta, si e si preferatul meu din seria scrisa de L.J.Smith, si pot sa spun ca tin cu majoritatea persoanelor. Da, sunt team Damon, and I’m proud of it.:D

Da, da, la inceput, chiar in primul episod, cand era un personaj misterios, care facea ravagii si crime prin Mistic Falls, chiar de atunci mi-a placut personajul, presupun ca stiti deja pentru ca am mai spus-o de multe ori, ca eu prefer personajele negative, pentru ca ele dau sarea si piperul unui serial, carte, film… etc.

Si pe langa faptul ca la inceputul serialului, pot sa spun ca ar fi avut „inima din piatra” pe parcurs parca sa inmuiat ca painea in apa :))

Pe langa asta, e si un personaj haios, are replici amuzante, pline de sarcasm uneori, cred ca si acest lucru, a dus la faptul ca personajul lui Ian e mult mai indragit decat a lui Paul, si uneori cand mai face si fata aceea de catelus nevinovat :))

Photobucket

Photobucket

Pe langa asta, mai e si dragostea care o are fata de Elena, precum am vazut si la sfarsitul sezonului 3, Damon a intalnit-o primul pe Elena, si a putut sa-i dea drumul, nu ca fratele lui care nu a rezistat tentatiei, si atractia fata de Katherine la dus pana la punctul in care a bagat-o pe Elena in lumea supranaturalului… Si, da pot sa spun si aici ca sunt team Delena, le sta mult mai bine impreuna, si chiar daca nu pare, Elena il place mai mult pe Damon decat pe Stefan, cum zicea Johnny Depp:

„Daca iubesti doi oameni in acelasi timp, alege-l pe cel de-al doilea, pentru ca, daca l-ai fi iubit cu adevarat pe primul, nu te-ai mai fi indragostit de al doilea.”

Photobucket

Dragostea fata de Stefan, ceea ce e ciudat intr-un fel, pentru ca au fost despartiti timp de secole din cauza intamplarii cu Katherine, si se impaca atat de simplu :))

E un personaj complex, poate ca are o scapare, doua dar la fel ca persoanele nici un personaj nu e perfect ;))

In concluzie, o fi Damon arogant, antipatic, sarcastic, indragostit, negativ, pozitiv… etc dar tot personaj principal ramane, si unul dintre preferatii mei din serial, nu chiar pe primul loc, dar pe locul 2 sa zic, cine e pe primul loc, veti afla maine.

Photobucket

12 gânduri despre “30 DAY VAMPIRE DIARIES CHALLENGE #1

  1. Si mie imi place mult Damon, dar cred ca Stefan se potriveste mai bine cu Elena. Mi-ar placea sa il vad pe Damon cu altcineva, adica sa nu il vad ca sufera dupa Elena

  2. In concluzie, o fi Damon arogant, antipatic, sarcastic, indragostit, negativ, pozitiv… etc dar tot personaj principal ramane, si unul dintre preferatii mei din serial, nu chiar pe primul loc, dar pe locul 2 sa zic, cine e pe primul loc, veti afla maine.

Lasă un răspuns

