Impresie de film: Blue Lagoon: The Awakening

Am vrut sa vad filmul asta din doua motive:

1. Mi-au placut enorm de mult filmele vechi, The Blue Lagoon (1980) si Return to the Blue Lagoon (1991) si am vrut sa vad cum e si asta.

2. Am vrut sa o vad pe Indiana Evans intr-un alt rol decat cel al sirenei Bella din H2O.

E un film dragut in mare, de la care sa nu ai mari asteptari, pe ale mele nici nu le-a depasit dar nici nu le-a atins. Doi adolescenti bogati se pierd pe o insula, el e ciudatul clasei iar ea fata populara. Intr-o seara ei merg la o petrecere pe un vapor iar dupa ce politia da peste ei, in inghesiuala Emma (Indiana Evans) aluneca si cade peste bord, iar Dean (Brenton Thwaites) sare sa o salveze, ajung in barca de salvare, dar ce sa vezi, Dean taie franghia care leaga barca de salvare de vapor, datorita unor probleme cu legea, barca nu are motor, si nu este decat o vasla, si nu pot vasli doar cu una ca sa urmeze vaporul sau barca politiei, dupa o noapte furtunoasa, zaresc o insula in zare, si acum reusesc sa vasleasca pana la insula, si destul de rapid…

Cu scurgerea timpului cei doi vad ca nu vor fi salvati prea curand, deci vor trebui sa se adapteze, iar intr-o zi, dupa un mic sarut se culca, iar a doua zi ea crede ca vor fi suflete pereche pentru totdeauna :))). Macar in filmele trecute, cei doi au facut-o pentru ca se iubeau, ei doi erau doar in calduri, faza e ca acum se iubesc enorm de mult, asa peste noapte…

Ce mi-a mai placut mie la filmul asta (observese la ironia) este ca stau pe insula aia 100 de zile, si tot la mare, la plaja, in apa, si nu se bronzeaza deloc, eu dupa vreo trei zile la mare eram negru :)))

Alta scena deloc dezvoltata: Se pare ca cei doi sunt panditi din umbra de o puma, iar cand Dean merge in padure, da peste ea, o ia la sanatoasa, iar Emma fuge dupa el, in goana lui, Dean se impiedica de un bustean cand face un salt si puma sare peste el, cand ajunge Emma acolo, el era plin de sange si puma moarta… da!

Nici nu stiu cum sa mai continui deci nu ma mai lungesc mult. Filmul a fost destul de okay, mi-a placut, dar nimic mai mult. Merita sa-l vizionati odata. Dar eu va recomand sa vedeti filmele din 1980 si 1991, sunt mult mai bune.

Asa ca nota mea este:

Mai jos va las si trailerul fimului pentru cei curiosi:

 

 

17 gânduri despre “Impresie de film: Blue Lagoon: The Awakening

  1. OMG, OMG! Laguna albastra a fost filmul meu preferat in copilarie, mi-a placut si continuarea, dar nu la fel. Nu stiam ca exista si un 3. Acum, dar acuuuum, in clipa asta, vreau sa il vad. Merci mult ca ai scris despre el si asa am aflat si eu ca exista.:D

  2. Al doilea motiv mi s-ar potrivi si mie, dar am deja cateva filme „wow” pe lista de asteptare:D. Trebuie intai sa termin cu Pretty little liars si Doctor Who, iar apoi incep cu filmele >:).

    Dee.

  3. La primii celor putin era o dragoste adevarata, la astia e ceva de genul animalic, sunt in calduri si atat:)),,, chiar aiurea, nu vreau sa il mai caut sa-l vad, fiindca simt de pe acum ca e o pierdere de timp. Cred ca tot pe celelalte doua le voi revedea cat de curand!

Lasă un răspuns

