Recenzie: Semnul de P.C. Cast&Kristin Cast

Zoey Redbird este o adolescenta de saisprezece ani, a carei viata o ia complet razna in momentul in care primeste Semnul Noptii. Aleasa sa fie initiata in scoala de vampiri, Zoey pleaca de acasa, un loc pe care il uraste de moarte din pricina tatalui vitreg, si incepe o aventura care ii schimba total viata. Dezamagita de prieteni, plina de indoieli si de nesiguranta, pustoaica nu o are alaturi decat pe bunica Redbird, al carei sange cherokee il poarta si ea in vine. Ajunsa in Casa Noptii, locul transformarii ei in vampir adevarat, Zoey se va confrunta cu o altfel de existenta, va trece prin intamplari care ii vor confirma calitatile si ii vor desavarsi in cele din urma destinul. Mai mult, va gasi acolo prieteni adevarati si un loc caruia, in sfarsit, sa ii apartina. P.C. Cast este o premiata autoare de literatura fantastica si paranormala si un profesor indragit. Fiica sa, Kristin Cast, are si ea premii pentru jurnalism, dar si pentru poezie.

Vandut deja in peste 6 milioane de exemplare, primul roman din Casa Noptii se bucura de un urias succes international!

Tin sa multumesc librariei online Libris pentru aceasta minunata carte, pe care am primit-o spre recenzie. Semnul este primul volum din seria Casa Noptii. De la Librarie online Libris mai puteti achizitiona si carti in limba engleza.

Cartea a fost tare draguta, la inceput a fost destul de okay, inainte sa o citesc, si citind doar descrierea, credeam ca e ceva asemanator cu Academia Vampirilor, dar m-am inselat. O carte despre adolescenti, cu adolescenti (vampiri) si un limbaj adolescentin. Pot sa zic ca mi-ar placea sa invat la Casa Noptii, sociologie vampireasca? Suna de 100 de ori mai bine decat istoria care o facem noi la scoala :)))

Casa noptii ar fi ca orice alt liceu ca sa zic asa din America, doar ca e pentru vampiri, ca in orice scoala nu putea lipsi scorpia fara suflet, tarfulita scolii, pe nume Afrodita, scena la care ia parte Zoey, eroina noastra cand ajunge in Casa  Noptii intre Afrodita si Erik, care pare a fi cel mai meserias tip din scoala, cred ca marcheaza si numele ei, tinand cont ca Afrodita era zeita iubirii.

Intr-un fel cartea atinge si niste probleme cu care majoritatea dintre adolescenti ne intalnim, Zoey traieste cu mama ei si tatal vitreg, care e un om al credintei, care in mare parte o pune sa rupa orice fel de relatie care o are cu bunica, respectiv mama, iar cand afla ca Zoey a fost insemnata, ce alta solutie mai buna decat sa o inchida in camera?

Zoey are o relatie stransa cu bunica ei, care e singura care o intelege din familie, aceasta fuge la ea, iar in drum sufera o experienta… putin ciudata ca sa spun asa si lesina. Bunica ei o gaseste si o duce in Casa Noptii pentru a-si putea completa transformarea.

Zoey vrea doar sa se integreze, sa afle ca face parte dintr-un grup, sa nu fie noua ciudata, dar cum sa reuseasca sa faca asta, cand semnul de pe fruntea ei e complet colorat, nu doar colorat ca cel al novicilor? Pe langa asta se mai adauga si scena dintre Afrodita si Erik, iar Afrodita si-a propus sa-i faca zile fripte lui Zoey.

Dar de ce ea are semnul complet colorat? Ce planuri are zeita Nyx cu ea? Va reusi sa-si faca noi prieteni si sa simta ca apartine unui loc? Veti afla asta doar citind cartea.

„Am privit-o traversând în graba spatiul verde dinspre est spre parcare. Am observat ca avea telefonul mobil înfipt în ureche si ca vorbea precipitat cu Jared. Pun pariu ca deja îi povestea cum ma transform eu în monstru.Desigur, problema era ca transformarea în monstru era cea mai fericita dintre celedoua variante pe care le aveam. Varianta numarul 1: ma transform într-un vampir,ceea ce cam e sinonim cu un monstru pentru aproape orice om. Varianta numarul 2:corpul meu respinge Transformarea si mor. De-a binelea.”

28 de gânduri despre “Recenzie: Semnul de P.C. Cast&Kristin Cast

1. hai să fiu rea şi să-ţi spun că Afrodita nu e deloc târfă, aşa cum pare în primul volum şi că de prin al doilea volum chiar devine aliata lui Zoey🙂
    Mie personajul Afrodita mi-a plăcut cel mai mult dintre toţi, fiindcă e independentă, descurcăreaţă, realistă şi … chiar de treabă

2. Vai cat ador seria asta. Am prima carte in romana si ultimele opt in engleza, ca nu am mai avut rabdare sa fie traduse. Abia astept a zecea carte, si sunt extrem de trista ca e si ultima😦. Totul e asa de schimbat de la prima carte :-<

3. Pingback: IN POSTA | Shadowbooks