Academia Vampirilor din 11 septembrie cu revista Bravo

Da, asa e, cum vedeti, dupa multe cereri, in sfarsit revista Bravo va distribui Academia Vampirilor. Eu am achizitionat deja volumele de la Leda cand erau la reducere, dar le voi cumpara si cu revista :)) Voi ce faceti?

21 de gânduri despre “Academia Vampirilor din 11 septembrie cu revista Bravo

  1. la nivel fantasy este seria mea preferata, impreuna cu FRA de k. armstrong.
    sper ca fanii genului sa profite de super oferta si sa le achizitioneze, chiar merita !!!🙂

  2. Poti sa imi spui de ce le vei cumpara cu revista? Pentru mine orice veste despre aparitia cu revista a unor carti care au si editie de librarie sau aparitia in librarii a unor carti deja aparut cu revista (Jurnalele lui Stefan 1-3) este o veste cat se poate de trista.

    • Le am si in editie hardcover, si le vreau si in editie de chiosc pentru ca imi doresc sa le am si in acel format in biblioteca. Tie de ce ti se pare atat de trista vestea aparitiei cartilor in editie de chiosc care au si editie de librarie?

      • pe mine ma bucura aceasta veste chiar daca nu le achizitionez pentru ca ofara pasionatiilor posibilitatea de a-si complleta seria si biblioteca la un pret mult mai avantajos. In ceea ce ma priveste nu voi cumpara aceasta colectie pentru ca ma deranjeaza ca au impartit volumele de la 3 in sus in 2 parti si nu stiu daca imi voi permite mereu sa le iau

    • mie nu mi se pare un motiv de tristete este o sansa pentru oamenii simpli care nu isi permit sa cumpere seria la pret de librarie ( si crede-ma sunt foarte multi) de a si- o procura (nu ma refer numai la AV, vorbesc in general)

  3. Asta chiar e o veste buna. Mu am apucat sa-mi iau seria hardcover, dar pot sa mi-o iau cu revista. Nu strica sa o am in biblioteca (desi am cam ramas in urma cu cititul)

  4. eu nu le voi cumpara pentru ca ma deranjeaza ca le-au impartit in atatea volume si daca stai sa le aduni e chiar mai scump decat editia de librarie cu promotia aceea la 110 lei toate

Lasă un răspuns

