Recenzie: Sacrificiul de Anna Carey

IUBIRE, AVENTURĂ ŞI SACRIFICIU ÎNTR-O LUME DEVASTATĂ Pentru prima oară de când a evadat de la Şcoală, Eve şi-a găsit pacea. Locuieşte în Califia, un paradis pentru femei, la adăpost de soarta îngrozitoare care le aşteaptă pe orfanele Noii Americi. Dar siguranţa ei are un preţ: a fost obligată să-l abandoneze pe Caleb, singur şi rănit, la porţile oraşului. Când aude că acesta se află în pericol, încearcă să-l salveze, însă e prinsă şi dusă în Oraşul de Nisip, capitala Noii Americi. Captivă între zidurile Oraşului, Eve descoperă un secret cumplit despre trecutul ei şi e forţată să se confrunte cu o crudă realitate. Aflând că iubitul ei este în viaţă, ea încearcă să evadeze pentru a fi împreună – însă consecinţele ar putea fi tragice. Şi atunci, trebuie să facă o alegere disperată, altminteri riscă să-l piardă pe Caleb pentru totdeauna. NARAŢIUNEA ANTRENANTĂ, POVESTEA ROMANTICĂ ŞI FINALUL TULBURĂTOR SUNT TOT ATÂTEA MOTIVE PENTRU CITITORI SĂ AŞTEPTE CU NERĂBDARE URMĂTORUL VOLUM AL SERIEI!

OPININIE PERSONALA:

Aceasta carte mi-a fost oferita de librarie online libris spre recenzie. In „”Sacrificiul„volumul doi din trilogia lui Anna Carey actiunea este mult mai complexa. Inceputul cartii ne-o prezinta pe Eve in Califia, la trei luni dupa ce la abandonat pe Caleb la portile refugiului.  Tanara noastra eroina incepe sa aiba cosmaruri, vazandu-l pe tanarul ei iubit zacand intr-o balta de sange. Arden ajunge si ea in Califia, iar Eve este anuntata ca Caleb este ascuns intr-un depozit iar Eve si prietena ei merg sa-l caute. Dar cand ajung la destinatie afla ca totul a fost o inscenare. Eve este dusa in Orasul de Nisip unde afla un adevar zguduitor pe care nu e pregatita sa-l infrunte… Va reusi sa-l gaseasca Eve pe Caleb? Care este adevarul cumplit care face ca lumea eroinei sa se zdruncine? O carte cu un final tulburator! Daca vreti sa aflati raspunsurile la intrebarile de mai sus, va trebui sa cititi aceasta minunata carte.

NOTA: 5/5

„Multimea a fosrt coplesita. Unii si-au imbratisat prietenii, altii stateau cu ochii inchisi. O femeie si-a aplecat capul sa planga, acoperindu-si fata cu maneca bluzei. Eram gata sa ma uit in alta parte, dar ceva din spatele ei mi-a atras atentia. Un barbat statea la un metru de baricada de metal. Restul lumii era absorbita de muzica. El se afla in mijlocul lor. Nu se misca. Nu se uita la copiii din spatele meu, la locotenentul Stark sau la Rege. Se uita doar la mine.”

5 gânduri despre “Recenzie: Sacrificiul de Anna Carey

1. Pingback: IN POSTA | Shadowbooks