Spulbera-ma. My cast

Nu credeam ca o sa-mi placa atat de mult cartea asta, asa ca am decis sa fac propriul meu cast pana se va lansa filmul si sa vedem cine vor fi actorii care vor intra in pielea personajelor acestei distopii.

Nina Dobrev as Juliette

Alex Pettyfer as Warner

Cred ca Nina si Alex in rolurile lui Juliette si Warner ar fi un „cuplu” superb.

Photobucket

Mai ales ca Alex are acel ceva care l-ar face potrivit pentru rolul lui Warner.
Photobucket

Dean Geyer as Adam

Colton Haynes as Kenji

Donald Sutherland as Castle

Iar acum, spre final va las cu un videoclip care l-am gasit pe youtube si nu stiu din ce motiv ii tot dau play, cred ca o sa ajung sa stric butonul :))

Voi ce parere aveti? Pe cine alegeti voi pentru rolurile lui Juliette, Adam si Warner?

5 gânduri despre “Spulbera-ma. My cast

  1. Imi place cast-ul tau, desi abia am inceput sa citesc Shatter Me. Sincera sa fiu, habar nu am cum as face un cast pentru orice carte… cred ca ar trebui sa caut mult si bine.

  2. Foarte tare cast-ul😀 Am terminat si eu cartea de curand si mi-a placut! Nu credeam ca o sa imi placa chiar asa mult😀 Nu este in topul meu 10 insa are ceva aparte.
    Daaaaaa❤ Warner = Alex. Foarte bine ales😀
    Nina mi se pare asa si asa pentru rol. Chiar nu stiu pe cine as alege😕 Adam pare destul de bine ales😀 Kenji ma duce cu gandul la un fel de japonez dat fiind numele lui :))

Lasă un răspuns

