VAND SAU SCHIMB PRIMUL VOLUM DIN SERIA „ACADEMIA VAMPIRILOR”

Scuzati absenta de pe blog, stiu ca nu mai e asa activ ca inainte, dar sunt ocupat cu Bacalaureatul acum… dar dupa ce se termina tot, voi reveni.

Astazi a ajuns coletul cu cartile Academia Vampirilor, nu am putut lasa oferta aceasta geniala sa treaca. Si asa cum stiti, primul volum l-am achizitionat luna trecuta, asa ca primul volum il am in doua exemplare. Asa ca o sa-l vand sau schimb cu oricine nu a citit inca cartea si doreste sa o faca. Trebuie sa specific ca volumul care il voi trimite va fi cel care a ajuns astazi in colet!

Daca sunteti interesati, lasati un comentariu la aceasta postare sau ma puteti contacta la adresa: sergio_vlad2000@yahoo.com pentru mai multe detalii.

15 gânduri despre “VAND SAU SCHIMB PRIMUL VOLUM DIN SERIA „ACADEMIA VAMPIRILOR”

  1. daca inca mai ai cartea eu as avea de dat afterwards de rosalmund lupton,puterea celor sase si eu sunt numarul patru de pittacus lor si mana stanga a lui Dumnezeu de paul hoffman

Lasă un răspuns

