CASTIGATOR CONCURS DE FIDELITATE LUNA APRILIE

Offff in sfarsit am terminat. Sunt obosit, sa-mi aduceti aminte sa nu mai fac atatea postari ca pana aduni comentariile de la toate mori in fata calculatorului, mai am putin si imi dau duhul…

Ok, vreau sa va spun inainte sa anunt castigatoarul ca atunci cand va mai inscrieti la un concurs de fidelitate [cel putin la mine pe blog] sa nu va mai tot schimbati nickname-ul, cu care va inscrieti cu ala comentati pe tot parcursul concursului…

Ok, lupta a fost stransa dar castigatorul este:

Iza4you cu 191 de comentarii

Urmata de:

Oana Ungureanu cu 189 de comentarii

MihaMihaella cu 183 de comentarii

Lifemeanscolor cu 180 de comentarii

Felicitari Iza, trimite un e-mail la loredana.tudor@libris.ro spunand ca ai castigat la concursul de pe blogul meu ca sa poti sa-ti alegi premiul.

Ceilalti nu fiti dezamagiti, va mai urma un concurs de fidelitate pe luna mai, asa ca stati pe aproape.

13 gânduri despre “CASTIGATOR CONCURS DE FIDELITATE LUNA APRILIE

Lasă un răspuns

