RECENZIE: ALTFEL DE INGERI DE LILI ST. CROW

DRU ANDERSON NU SE TEME DE ÎNTUNERIC, DEŞI AR TREBUI.

Lumea Reală e un loc înspăimântător. Întrebaţi-o despre asta pe Dru Anderson, o fată dură care a pus la pământ un număr destul de mare de tipi răi. E înarmată, periculoasă, şi gata să lupte mai întâi şi abia pe urmă să stea la discuţii. Aşa că o să dureze ceva timp până să-şi dea seama în cine se poate încrede. Dru Anderson a fost dintotdeauna o „ciudată”, călătorind dintr-un oraş în altul împreună cu tatăl ei pentru a vâna lucrurile care mişună şi te atacă în noapte. E o viaţă stranie, dar plăcută – totul însă se schimbă într-un oraş prăpădit şi îngropat în zăpadă din Dakota, când un zombi flămând dă buzna în casă spărgând uşa de la bucătărie. Singură, îngrozită şi simţindu-se ca prinsă în cursă, Dru va trebui să-şi pună mintea la contribuţie şi să se folosească de toată pregătirea ei pentru a rămâne în viaţă. Monştrii s-au hotărât să plece şi ei la vânătoare — şi de data asta, Dru e pe meniul lor. Şansele de supravieţuire? Aproape nule. Dacă Dru nu poate rezista până la ivirea zorilor, atunci jocul e pierdut…

„Întunecată, periculoasă, sexy! Dru Anderson este o nouă eroină dură, a cărei poveste o veţi citi dintr-o suflare.” — RICHELLE MEAD, AUTOAREA BESTSELLERULUI ACADEMIA VAMPIRILOR

Hmmmmm, nu stiu ce sa zic, e doua sau a treia carte care ma dezamageste… aveam asteptari mai mari de la cartea asta. Adica nu stiu daca e asta sau ca tot timpul cand ma apuc de citit (cum am patit la aceasta carte) dupa vreo 20 de pagini ma prinde oboseala si ametesc de cap si citesc tot mai incet… Oricum, sper macar ca volumul 2 sa fie mai interesant… sper…

Titul de la postarea cartii zicea ceva de genul: „V-a placut de Rose din Academia Vampirilor? Stati sa o vedeti pe Dru…” Hmmmm…. minciuna, cel putin in opinia mea, o fi Dru neinfricata si curajoasa si tot ce vreti voi dar tot nu e ca Rose.

Dru este o adolescenta, normala in limtele cuvantului… ea vaneaza creaturile din Lumea Reala impreuna cu tatal ei, dar totul se schimba cand acesta da buzna in casa peste Dru, dar acesta este un zombi iar Dru trebuie sa-si omoare tatal… sau ce mai ramasese din el. Fugind de acasa aceasta ajunge sa stea la un mall alaturi de colegul ei de clasa Graves iar cand acesta este muscat de un varcolac, nu mai e cale de intoarcere, Graves este implicat si el in toata problema cu lumea Reala si creaturile care misuna pe acolo. Dru vrea doar sa afle ce sa intamplat cu tatal ei, dar cautarea adevarului o va purta la un alt adevar care nici macar nu si l-ar putea imagina… sangele care ii curge prin vene nu e in totalitate omenesc… Dar ce fel de creatura este ea? Se va transforma prietenul ei intr-un varcolac? Va reusi sa afle ce sa intamplat cu tatal ei? Raspunsul la toate aceste intrebari le veti afla cititnd cartea.

NOTA: 3.5/5

„Imi doream sa nu fi renuntat la pistol, dar mi-am spus din nou in sinea mea ca fusese o idee buna, una din bunele idei pe care le-am avut in ultimele zile. Ce aveam sa fac? Sa ma pun sa trag cu pistolul ziua in amiaza mare? As fi avut o sansa grozava sa fac cunostinta cu vecinii.”

Puteti comanda cartea AICI

23 de gânduri despre “RECENZIE: ALTFEL DE INGERI DE LILI ST. CROW

1. Deci şi eu tot ca tine am făcut. Scria pe-acolo la descriere că cei care au adorat AV şi pe Rose, aveau să iubească şi seria Altfel de îngeri. Apăi ziceţi că sunt rea, dar în primele 2 volume Dru are veşnic nevoie să fie salvată, pe când Rose mereu întreprindea câte ceva. Poate că ideile şi acţiunile lui Rose erau nebuneşti (moştenire de la tatăl ei, probabil🙂 ), însă funcţionau, obţinea rezultate bune carcaterele în AV erau mult mai bine structurate.
    Sunt curioasă dacă rmătoarele volume vor fi mai interesante. Între timp, evident, mai citesc şi alte cărţi – bune şi mai puţin bune, în opinia mea, desigur.

2. Frumoasa recenzie si chiar ma bucur ca am citit-o! Nu am citit Altfel de ingeri, eram foarte incantata cand am citit descrierea ,in special partea cu asemanarea dintre Dru si Rose din Academia Vampirilor, unul dintre personajele mele feminine favorite. Dar din cate am citit pe aici, Dru nici nu se compara cu Rose. I-as da totusi o sansa si acestei serii pe viitor…Si citatul e foarte tare!

3. Eu nu as compara in veci Academia Vampirilor cu Altfel de ingeri :)) dupa parerea mea sunt la capete total opuse.Daca in A.V nu puteam lasa cartea din mana si actiune pur si simplu ma ademenea tot mai mult in lumea lui Rose ,nu am nici pe departe aceleasi sentimente in ceea ce priveste Altfel de ingeri din contra .Si un alt lucrur care m-a deranjat e repetarea obsesiva a unor fraze spuse de Dru .. As citi zeci de carti ca Academia Vampirilor dar nu as citi mai mult de 4 carti din Altfel de ingeri.

4. Pingback: IN POSTA | Shadowbooks