FANMADE (11)

Am gasit un fanmade de la unul din serialele mele favorite, Point Pleasant, probabil ca nu stiti de el, pentru ca nu e asa popular…oricum va las fanmade-ul, enjoy😉

16 gânduri despre “FANMADE (11)

  1. Nu stiam de serial😀 Mi-a placut mult fanmade-ul si melodia e aleasa bine😀 Abia astept sa ma uit si eu la el. Sper ca e ceea ce sper eu😀😡

  2. Actrita blonda mi se pare o combinatie intre Ashley Benson si Jennifer Lawrence.🙂 E foarte dragut vid-ul,si pun pariu ca si serialul.In vancata de vara poate ii dau o sansa,momentan am eu destule seriale ‘pe cap’.🙂

Lasă un răspuns

