CAMPANIE DE PUBLICARE A CARTII MOONLIGHT DE RACHEL HAWTHORNE

Probabil ca numele va este cunoscut deoarece am facut recenziile cartilor acum ceva vreme. Si cum am indragit seria Dark Guardian de Rachel Hawthorne atat de mult, am contactat-o pe Roxana de la Leda ca sa o propun pentru publicare… Asa ca am nevoie si de ajutorul vostru. Daca strangem destule voturi o sa avem sansa sa citim seria si in romana.

Puteti citi recenzia primului volum AICI

Puteti citi prologul tradus AICI

Acum daca doriti sa fie publicata seria si la noi votati la poll-ul de mai jos, si raspanditi vestea despre aceasta campanie pe blogul vostru, facebook, twitter, sau orice alta retea de socializare.

37 de gânduri despre “CAMPANIE DE PUBLICARE A CARTII MOONLIGHT DE RACHEL HAWTHORNE

  1. Pingback: Campanii de publicare | Niahara's world of books

  2. Pingback: Moonlight by Rachel Hawthorne « Lost in a bookshelf

  3. Si eu te sustin🙂 Chiar am citit recenzia si imi place foarte mult cartea. Vreau sa fie publicata in Romania si vreau sa o citesc. Iti doresc multa bafta. Sper sa reusesti sa obtii publicarea cartii

Lasă un răspuns

