FANMADE (6)

23 de gânduri despre “FANMADE (6)

  1. Am vazut serialul, dar nu am ramas profund impresionata. Faye e amuzanta prin replicile ei si caracterul personajului. Imi place imaginea.

  2. Nu stiu daca tot tu ai facut si acest fan art, dar ai talent. Ai niste tutoriale dupa care te inspiri sau totul vine din mintea ta? Poate imi recomanzi si mie cateva tutoriale de photoshop.

  3. Mi-a placut vide-ul si imaginea😀 Melodia e bine aleasa.
    Faye e singura care apare in serial cu aceleasi trasaturi care sunt si in carte.

Lasă un răspuns

