AM ADAUGAT IN BIBLIOTECA…(4)

Acum va prezint cartile care le-am mai pus pe rafturile din biblioteca mea de ultima oara cand am postat la aceasta categorie.

Mai pe scurt:

Cu revista Bravo am achizitionat volumele 2 si 3 din seria Cercul Secret de L.J.Smith: Captiva si Puterea.  Puteti vedea recenzia volumului 2 AICI

 Pe blogul Magia Cartilor am castigat Naluca si Naucul de Stacey Kade

 Pe blogul Alexei am castigat volumul 2 din seria Dispozitive Infernale: Printul Mecanic de Cassandra Clare

Pe blogul lui Sabinna am castigat Divergent de Veronica Roth

De la Jeanette Battista am primit Leopard Moon (Puteti vedea descrierea AICI)

Iar din Librarii am achizitionat: 

La propunerea voastra am achizitionat primul Volum din Academia Vampirilor

Primul volum din seria Dispozitive Infernale: Ingerul Mecanic

si Nascuta la Miezul Noptii, primul volum din seria Shadow Falls (Puteti vedea recenzia AICI)

55 de gânduri despre “AM ADAUGAT IN BIBLIOTECA…(4)

  1. Eu te sfatuiesc sa incepi Academia vampirilor, este o serie excelenta si cum vei termina primul volum o sa il vrei imediat pe urmatorul si tot asa😀
    In rest, frumoase achizitii.

  2. va spun sincer celor care nu ati citit Divergent, nu o sa regretati niciodata daca o cititi. este una dintre cartile mele preferate! imi place enorm de mult cum scrie Veronica! cat despre Nascuta la miezul noptii, astept sa-mi vina, am castigat-o la un concurs,deabia astept s-o citesc. cercul secret am toate 3 cartile. cat despre celelalte… sper sa le achizitionez cat mai curand😀 in special seria Dispozitive infernale!

  3. Wow! Cate carti! Am citi si eu Nascuta la miezul nopii si cercul secret si Divergent….
    Dispozitive infernale nu am citit, dar am auzit ca e foarte frumoasa seria.
    Ei bine, nu stiu altii, dar eu te sfatuiesc sa citesti AV..

  4. Aaa, da am citit si Naluca si Naucul…
    Cat despe Av…acum am vazut ca ai primul volum…sa le vezi pe celelalte…mai precis volumul 4 si 6(sunt Dimitri maxim, dar si Adrian) :X:X:X:X

Lasă un răspuns

