RECENZIE: NASCUTA LA MIEZUL NOPTII (SHADOW FALLS #1) DE C.C.HUNTER

REZUMAT:

Născută la miezul nopţii dă dependenţă. Încercările lui Kylie de a se cunoaşte mai bine şi de a lega prietenii sunt atât de sincere, încât te îndrăgosteşti de ea şi de tabăra Shadow Falls… iar cei doi băieţi sexy care se luptă pentru afecţiunea ei fac ca atmosfera să se înfierbânte. Născută la miezul nopţii mi-a plăcut la nebunie şi abia aştept continuarea!” – VERB VIXEN

Nu rataţi această nouă serie impresionantă, care vă va bântui visele şi vă va cuceri. Bine aţi venit în tabăra Shadow Falls, cuibărită în adâncul pădurii din preajma unui orăşel pe nume Fallen…

Într-o seară, Kylie Galen ia parte la o petrecere unde lucrurile nu decurg deloc cum ar trebui, iar asta îi va schimba viaţa pentru totdeauna. Mama ei o trimite la Shadow Falls – o tabără pentru adolescenţi cu probleme. Însă la doar câteva ore după sosire, devine evident că toţi colegii ei au mai mult decât nişte simple „probleme”. Aici, în Shadow Falls, vampirii, vârcolacii, metamorfii, vrăjitoarele şi zânele se antrenează umăr la umăr – învaţă să-şi stăpânească puterile, să-şi controleze magia şi să trăiască în lumea normală.
Kylie nu a simţit niciodată că aparţine acelei lumi, dar, cu siguranţă, locul ei nu este nici aici, alături de o grămadă de ciudaţi paranormali. Sau este oare? Aceştia insistă că face parte dintre ei şi că a fost adusă în tabără dintr-un motiv anume.
Deşi pentru Kylie aproape nimic nu e limpede, un lucru devine dureros de clar – locul ei e în Shadow Falls…

OPINIE PERSONALA:

Cred ca am mai mentionat intr-un post ca atunci cand m-am dus sa cumpar aceasta carte aveam intentia sa cumpar „Altfel de ingeri” dar nu imi pare delor rau ca am luat-o pe aceasta. Cartea asta e superba. Am preferat sa stau sa o citesc decat sa ma pun sa invat >.<

Kylie este trimisa de mama ei in tabara de vara Shadow Falls aflata intr-un orasel pe nume Fallen. Doar cum intra in autobuzul care o va duce spre locatie Kylie isi da seama ca colegii ei sunt niste ciudati! Iar la doar putin timp dupa ce ajunge in tabara descopera ca cei care se afla aici nu sunt muritori de rand, sunt fiinte supranaturale: vampiri, varcolaci, zane fee, metamorfi… toti convietuiesc in tabara invatand sa isi controleze puterile si sa supravietuiasca in lumea reala. Dar intrebarea este: De ce este Kylie aici? Ea nici macar nu este o creatura paranormala, sau este? Intre fata si doua dintre fete Miranda care este vrajitoare iar Della un vampir, se leaga o stransa prietenie. Dar Kylie este data peste cap nu doar de divortul parintilor ei, sau de Nea’ Soldatul, fantoma care o tot vizita fara sa-i dea pace. Inima ei oscileaza intre doi baieti: Atragatorul Derek si periculosul Lucas! Derek o atrage deoarece ii aminteste de fostul ei prieten Trey, si situatia se complica cand afla ca acesta ii poate controla sentimentele. Iar Lucas este un vechi vecin care la varsta de 6 ani i-a omorat pisica. Dar totul se complica cand tabara este amenintata, animalele o iau razna, care este motivul? Va reusi Kylie sa descopere cine este ea cu adevarat? O muritoare de rand sau o fiinta suprantaturala? Cine ii va castiga inima intr-un sfarsit? Ce vrea fantoma care o tot bantuie de la ea? Vor reusi sa salveze tabara? Le aflati toate astea citind acest superb volum.

Certurile dintre Miranda si Della (colegele de cabana ale lui Kylie) nu ma puteam opri din ras la comentariile lor sarcastice! Serios nu cred ca am mai ras asa de ceva vreme.

Relatia Kylie-Derek mi-a placut mai mult decat cea Kylie-Lucas! Nu stiu, Derek imi inspira mai multa incredere daca pot spune asta, momentele cand erau impreuna cei doi, erau magice.

NOTA: 5+/5

CITAT:

La naiba! Ce era cu ea? Cu o ora inainte, isi dorise ca Derek sa o sarute, si acum i se aprinsese calcaile dupa tipul care ii omorase pisica?  Era din cauza stresului conchise ea. Era clar ca stresul facea hormonii sa-i topaie. Sau cauza era o tumoare pe creier?” 

30 de gânduri despre “RECENZIE: NASCUTA LA MIEZUL NOPTII (SHADOW FALLS #1) DE C.C.HUNTER

  1. Ai uitat să schimbi poza cu cartea pe care o citeşti😀
    Bănuiesc eu, că dacă ne-ai postat aici recenzia la carte ai terminat-o de citit🙂

    • App, la pozele cu ce citeşti poţi pune şi link de comandă de la sponsorul tău, cum e la mine.
      Adică nu zic să faci ca mine, dar mă gândeam că poate îţi surâde ideea, din moment ce nu e greu şi poate fi benefic pt sponsor

  2. la fel cum tu ai mers sa-ti cumperi „altfel de ingeri” si ai cumparat cartea asta, la fel si eu am comandat online Naluca si Naucul, si in colet era scumpa si draga carte ” Nascuta la miezul noptii”, desi pe factura scria clar Naluca… in fine, am fost trista pe moment, si eram foarte aproape sa anunt editura…dar, am deschis cartea, si ce sa mai vorbim de invatat, de mancat sau de dormit :)) mi-a placut mult cartea, am citito in mai putin de 2 zile, asta cu tot cu scoala si teme :)) cred ca Universul, vorba unei prietene, a vrut ca eu sa citesc cartea asta, dar si Naluca, pentru ca dupa ce am primit coletul, am fost anuntata ca am castigat Naluca la un concurs :)))
    imi place mult recenzia ta, si sunt de aseasi parere cu tine 5/5😀

  3. Pingback: AM ADAUGAT IN BIBLIOTECA…(4) « Shadowbooks

  4. Am inteles ca prima carte din serie e chiar frumoasa😀 Abia astept si eu sa pun mana pe ea >:)
    Imi place foarte mult copera!! Si am inteles ca are multe replici amuzante😀
    Ma amuza numele fantomei Nea’Soldatu :))

  5. planific de ceva timp sa mi-o cumpar, dar nu prea am avut noroc. La prima incercare nu se mai afla pe stoc.Mi se pare foarte interesanta si abia astept sa ii rasfoiesc paginile.Cred ca pana la urma mi-o voi comanda de pe net.

Lasă un răspuns

