IN STRAINATATE: WITHER (THE CHEMICAL GARDEN #1)

Ma uitam pe goodreads si am gasit o carte distopica foarte interesanta care cred ca merita citita. Mai jos va las rezumatul cartii tradus.

Intr-un viitor apropiat, toti nou nascutii au incorporata o bomba genetica a timpului. Barbatii traiesc pana la 25 de ani iar femeile pana la 20. Femeile sunt sechestrate si fortate sa se casatoreasca ca sa evite ca rasa umana sa diaspara de pe fata Pamantului. Cand Rhine, o fata de 16 ani este sechestrata ca sa fie vanduta unui barbat milionar, o asteapta o lume privilegiata. Tanarul ei sot, Linden o iubeste la fel de mult ca pe celelalte sotii, dar Rhine vrea doar sa scape, desi trebuie sa-l infrunte pe socrul ei, care nu o sa se clinteasca de la nimic pentru a gasi un antidot pentru virusul care ameninta viata fiului sau, dar pentru asta va trebui sa lase cateva cadavre in spatele sau.
Cu „Wither”, tanara scriitoare Lauren DeStefano incepe fascinanta trilogie „Gradina Chimica” cu o eroina din timpurile noastre o sa ne aventureze intr-o calatorie plina de aventura si romanta, intr-o lume care este pe cale de disparitie.

Puteti comanda cartea AICI

Ce parere aveti?

21 de gânduri despre “IN STRAINATATE: WITHER (THE CHEMICAL GARDEN #1)

  1. am mai citit despre carte:D..si imi place:)..am vazut ca undeva a fost pusa impreuna cu Divergent si Instrumente Mortale..daca e la fel de buna ca ele sigur va avea loc in primele 5 locuri din cartile mele preferate:))

  2. Sincer vazusem pana acum aceasta serie peste tot dar nu citisem descrierea ei.. Mi se pare foarte interesanta! Un subiect bun abordat! Abia astept sa pun mana si eu pe serie. Sper ca apare la Litera😀

Lasă un răspuns

