CARTEA CASTIGATOARE LA POLL-UL „VOTARE CARTI”

Cei care au votat la acest poll stiu despre ce era vorba, nu ma puteam hotari care carte sa aleg asa ca v-am lasat pe voi sa alegeti! Iar cartea care va ocupa un loc in biblioteca mea, de azi este:

ACADEMIA VAMPIRILOR (VOL.1)

Puteti vedea rezultatele votarii mai jos

6 gânduri despre “CARTEA CASTIGATOARE LA POLL-UL „VOTARE CARTI”

  1. Academia Vampirilor e seria mea preferată, deci chiar merită citită.
    Eu mă gândesc să o cumpăr de la Libris în limba engleză ca să o am în bibliotecă totuşi, mai ales că eu am împrumutat cărţile ca să le citesc în română.
    Le vreau în engleză, pentru că în varianta originală sunt chiar mai frumoase decât în română.
    Se spune că se mai pierde un pic la traducere, la orice carte🙂

Lasă un răspuns

