VOTARE CARTI!

Am strans destui bani ca sa-mi cumpar o carte, dar nu ma pot decide care sa o cumpar, asa ca o sa va las pe voi sa alegeti! Mai jos va las un poll cu cartile, puteti alege doar una. Cartea care primeste cele mai multe voturi o voi cumpara. Aveti timp pana Joi.

21 de gânduri despre “VOTARE CARTI!

  1. Eu propun Altfel de Ingeri. Jurnalele Vampirilor: Suflete umbra cred ca iesi mai bine daca o citesti pe calculator. S-ar putea sa iti para rau daca dai banii pe ea. Cel putin asta e parerea mea.

  2. am votat Academia Vampirilor:X iti jur ca nu o sa regreti daca o citesti si nu o sa stii cum sa faci mai repede rost de bani pt. urmatoarele volume:)

      • Academia, dupa mine, ar trebui sa-ti ocupe biblioteca! Este o serie super, te tine in suspans si desi primele doua volume pot fi un pic plictisitoare (parerea mea) actiunea incepe cu adevarat la al treilea volum. Dupa, al doilea loc ar fi ocupat de Altfel de ingeri. Sa postezi dupa ce iti cumperi cartea, sa stim care a castigat!😀

      • Deci chiar cartea care are mai multe pagini ii mai interesanta, nu stiu cand o sa imi fac timp sa mai citesc, am zis ca din aprilie nu mai citesc nimic pana in iulie cand dau bacul. Oricum poza o sa fac la toate cartile noi care le-am adaugat in biblioteca🙂

  3. Oraul Oaselor! Clar! Daca ai bani suficienti, dupa cartea asta ar merge si Altfel de ingeri. Aceste doua carti (dintre cele din lista ta) mi-au placut la nebunie. Ti-as recomanda, insa, si printul mecanic si celelalte volume din Dispozitive infernale. Oricum, am votat pentru Oras, recomandarile mele sunt in plus😉
    Wow! Acum am descoperit coperta de la Endlessly. Absolut minunata. Daca in primul volum coperta o reprezinta pe ea noaptea, acuma cu rasaritul e absolut superb.

    • Mersi de recomandari😀 Saptamana trecuta m-am dus cu gandul sa cumpar Altfel de ingeri si m-am intors cu Nascuta la miezul noptii! Oricum Ingerul Mecanic abia astept sa o citesc la fel si P.M.

      Da coperta e superba, la fel ca toate copertile seriei🙂

  4. „Jurnalul unui pusti”? Chiar esti interesat de cartea aia? Nu e de copii de 10 ani? /:)
    „Sange albastru”. E frumoasa seria, e printre preferatele mele, dar ai timp sa o citesti.😉
    „Orasul Oaselor”. Mai bine citeam din IM1 decat sa invat pentru examene. :)) Este printre preferatele mele.😀
    „Altfel de ingeri”. Lili St. Crow are un stil de a scrie foarte diferit de tot ce ai citit tu pana acum! Dar mai ai timp sa-ti iei seria, mai ales ca vol.3 apare prin mai, cred.
    La fel si la „Taine de sucub”. Mai este timp sa citesti cartea pana in iunie cand apare vol.6.
    Nici nu m-am mai chinuit sa citesc JV6. In curand se implineste un an de cand am renuntat sa citesc din JV5. Pas.
    „AV1”. Acum doi ani cand am citit seria eram innebunita dupa ea si inca sunt, dar in ultima perioada am luat o pauza de la vampiri. Si totusi…
    Nu ma pot hotari intre AV1 si IM1. :))

  5. Sunt atat de multe carti bune, imi e greu sa aleg doar una. Academia Vampirilor e o serie minunata, dar primul volum nu e chiar atat de plin de actiune. Insa seria e un must read, pt ca e geniala! Am ales Orasul Oaselor – ador stilul complex al Cassandrei Clare de a scrie, talentul de a crea personaje deosebite.

  6. Toate sunt fruumoase, Jurnalul unui pusti nu am citit inca, deci nu pot sa dau cu parerea. Sange Albastru este superba, mi-a placut foarte mult, Orasul osaselor este la fel de frumoasa, are actiune si nu te poti plictisi. Altfel de ingeri este o carte destul de draguta, mie mi-a placut. Daca ai citit primele volume ale seriei, sunt sigura ca o sa-ti placa si aces volum, mie in special mi-a placut mult, mai ales ca am aflat mai multe detalii despre trecutul lui Georgie;)). Academia Vampirilor este un must read dupa parerea mea. Este superba, pe bune, sunt sigura ca o sa-ti placa la nebunie. Suflete-umbra inca nu l-am citit. Am citit primul volum din noul ciclu si…..si, nu stiu ce sa zic despre ea. Sunt foarte sceptica in legatura cu volumul doi. Dar stiu ca intr-o zi o sa-l citesc :)).
    Sunt multe carti frumoase aici, eu nu m-as putea decide. Oscilez intre Sange Albastru si Academia Vampirilor.🙂

Lasă un răspuns

