RECENZIE: BLESTEMUL FOCULUI DE CHLOE NEILL

Lily Parker este trimisă de părinţii ei la o şcoală particulară elitistă din Chicago. Gaşca fiţoaselor de la Sfânta Sofia este însă mai dificil de suportat decât cerinţele academice. Ciudata Scout, singura care se distinge de restul colegelor sale, dispare noaptea în subsolurile clădirii. Urmărind-o, Lily află că noua sa prietenă face parte dintr-un grup de adolescenţi rebeli, cu puteri magice, care au sarcina de a proteja oraşul de vampiri, demoni şi Secerători. Ar vrea să le vină şi ea în ajutor, numai că va avea de înfruntat blestemul focului…

Blestemul focului este primul volum din trilogia Elita Intunecata de Chloe Neill. Aceasta carte mi-a fost oferita de Librarie online Libris pentru recenzie (Multumesc mult). De la librarie online libris mai puteti achizitiona si carti in engleza

Lily Parker este o fata obisnuita, din New York, care duce o viata cat se poate de normala, dar viata ii este data peste cap cand este trimisa la scoala Sfanta Sofia, o scoala elitista din Chicago. Lily se imprieteneste cu o fata care pare sa se deosebeasca de celelalte colege ale sale. Scout este la Sfanta Sofia de cand are 12 ani, fetei nu ii va lua mult timp pana cand va deveni cea mai buna prietena a lui Lily, dar fiecare persoana are secretele ei…Scout are puteri magice, ea si alti adolescenti lupta impotriva Seceratorilor care absorb sufletul nu doar al persoanelor precum Scout dar si al celor normale.

Viata lui Lily este zdruncinata atunci cand afla un secret tulburator despre parintii sai, iar pe deasupra alaturi de Scout ea nu mai este in siguranta…dar oare va fi ea in stare sa ii vina in ajutor celei mai bune prietene cand aceasta va fi in primejdie?

Ce pot sa spun de cartea aceasta? Nu am fost prea surprins, a fost o lectura usoara, cu putin umor, actiune cat de cat atragatoare, dar nu prea dezvoltata. Mi-a placut cartea dar nu m-a dat pe spate, sa nu ma lase sa o las din mana. Daca va plac povestile cu vrajitori, seceratori…puteri magice, o puteti incerca, desi eu sper ca continuarea va fi mult mai buna decat acest volum.

NOTA: 3.5/5

„Desigur, eram imediat dupa cina si doar cu cateva minute inainte de inceperea studiului individual asa ca se putea ca Foley sa mai fie prin preajma. Daca era, aveam de gand sa o luam la fuga. Dar daca plecase, voiam sa ne furisam inauntru si sa vedem ce mai puteam  afla despre viata lui Lily Parker”

4 gânduri despre “RECENZIE: BLESTEMUL FOCULUI DE CHLOE NEILL