RECENZIE: JOCUL MINCIUNII DE SARA SHEPARD

REZUMAT:

Cum ar fi dacă ai avea o soră geamănă pierdută cu mult timp în urmă?
Cum ar fi dacă ar dispărea exact în ziua în care trebuia să vă întâlniţi?
Cât de departe ai merge ca să afli ce s-a întâmplat?

Când eşti mort, cel mai rău e că nu mai ai parte de micile plăceri ale vieţii: săruturi, secrete, bârfe… Dar eu sunt pe cale să fac ceva ce n-a mai făcut nimeni: să-mi repet viaţa, cu ajutorul Emmei, sora mea geamănă de mult pierdută, pe care nici măcar n-am apucat s-o cunosc.

Am dispărut chiar în ziua când trebuia să ne întâlnim, iar acum Emma încearcă disperată să afle ce s-a întâmplat cu mine. Ca să dezlege puzzle-ul, singura soluţie e să devină eu. Dar cum să râdă la glumele găştii mele de prietene? Cum să-l convingă pe iubitul meu că ea e fata de care s-a îndrăgostit? Cum să facă pe fiica fericită atunci când îi îmbrăţişează de noapte bună pe părinţii mei?

Şi cum să păstreze în continuare secretul atunci când îşi dă seama că ucigaşul îi urmăreşte fiecare mişcare?

Să înceapă jocul minciunii!

Adevăr sau minciună?

OPINIE PERSONALA:

In exclusivitate, prima recenzie la o carte castigata pe un blog (pe blogul lui Adriyann).

Ok pot sa incep sa spun ca urasc cartea asta, o urasc pentru faptul ca ieri m-a tinut aproape toata ziua lipita de ea, vrand sa stiu ce se petrece mai departe! (Cred ca va dati seama ca O urasc vreau sa spun ca imi place la nebunie) Fara sa pot face altceva inafara de a rasfoi cartea pana cand ZAS! s-a terminat. Daca vreti sa cititi o carte care sa va tina cu sufletul la gura de la prima pagina a cartii pana la ultima, cartea aceasta este sigur cea potrivita. Mi-a placut faptul ca cartea este scrisa din punctul de vedere al fantomei (daca poti spune asa, in orice caz, o persoana moarta). Pana sa apara volumul doi (care se presupune ca va aparea cam in jurul lui mai, dupa cum a spus admin de pe Leda) va trebui sa stau sa astept…

Emma a fost abandonata de catre mama ei cand a fost foarte mica, de atunci ea trece de la o familie adoptiva la alta. In familia in care este acum, are un frate, Travis, cu care nu se prea intelege.

Travis ii arata Emmei un videoclip pe internet, in care o fata este strangulata, spre surprinderea ei si a celorlalte persoane din familie, victima este identica cu Emma. Gandindu-se ca aceasta ar putea fi sora ei geamana de mult pierduta Emma o contacteaza pe Sutton, care ii propune sa se intalneasca. Emma accepta, dar Sutton nu se prezinta la intalnirea stabilita cu sora ei. In asteptarea ei, apar prietenele lui Sutton care o confunda pe Emma cu aceasta, neputand sa explice cine este de fapt, aceasta este tarata in luxoasa viara a lui Sutton! La scurt timp Emma primeste un mesaj de la un necunoscut prin care ii se comunica ca Sutton este moarta si trebuie sa se prefaca in continuare ca ea este Sutton, daca nu, ea va fi urmatoarea victima a criminalului.

Ce sa faca Emma acum? Nu poate fugi, nu poata sa vorbeasca cu nimeni despre cele intamplate…singura optiune este sa se drea dept sora ei moarta. Toti aveau un motiv mai mare sau mai mic ca sa o faca sa dispara pe Sutton, dar cine a facut-o? Cum va reactiona Emma cand va afla cat de complicata este viata surorii sale, si cum se va preface ca il place pe Garret, prietenul lui Sutton? Veti afla citind cartea.

Cartea asta a fost chiar de nota 10, eram cu nervii intansi la maxim, fiinda autoarea te conduce spre piste multiple despre cine este criminalul, e el, nu e el, e celaltalt… cam asa eram eu in timpul lecturii.

NOTA: 5+/5

CITAT:

„Dormi intotdeauna iepureste. Nu te increde in nimic. Cele mai bune prietene pot fi cele mai mari dusmance. Si cel mai important, nu trebuia sa afle nimic din ceea ce aflase despre mine.”

21 de gânduri despre “RECENZIE: JOCUL MINCIUNII DE SARA SHEPARD

  1. Am citit acum recenzia ta si mi-a placut! Cred ca asta e genul de carte care merita sa fie citita!
    Cred ca mi-ar placea sa o citesc. Faptul ca mereu te duce pe o pista gresita te face sa vrei sa citesti toata cartea ca sa afli ce se petrece defapt.😀 O sa ma apuc si eu de cartile Sarei Shepard dar nu stiu cu, care voi incepe. Cred ca Micutele Mincinoase dar nu sunt sigura :))

    • Chiar merita, Simona.
      Eu nu sunt sigur sa citesc inca cartile ei, deoarece sunt 12 carti in total (si nu stiu daca mai scrie inca) si nu vreau sa incep sa ma plictisesc, pentru ca urmaresc si serialul.

  2. Mă tot gândesc de un timp să citesc şi eu cartea şi mereu amân. Parcă după ce ai spus tu că te-a captivat aşa tare, mă bate gândul să n-o mai amân mult🙂

  3. Recenzia ta ma face sa…regret ca nu am cumparato atunci cand am putut😐 Cred ca o sa ma bucur de ea deabia dupa Paste…😐 Oricum, foarte frumoasa recenzia!

  4. Mi-am cumparat si eu cartea mai demult ,dar am inceput s’o citesc acum vreo 4 zile . Nu am citit prea mult din cauza scolii , dar cred ca o voi termina astazi . Oriqm imi place mult cartea si dabia astept continuarea❤ .

  5. Pingback: CARTEA SAPTAMANII LA LEDA: JOCUL MINCIUNII « Shadowbooks

Lasă un răspuns

