LUNA INTUNECATA (GARDIANUL INTUNECAT #3) RECENZIE.

Brittany este decisa sa demonstreze ca poate fi una din Gardienii Intunecati, chiar daca aceasta ascunde un secret devastator: Inca nu a experimentat nici una din indiciile care confirma aproximarea transformarii intr-un gardian intunecat. Unicul lucru intens pe care la simtit pana acum sunt sentimentele ei pentru Connor, dar si pe acestea le-a ascuns. Stie ca stapanul inimii ei nu o sa fie pentru ea niciodata daca nu o sa reuseasca sa se transforme.
La prima luna dupa ziua ei de nastere, cel mai rau lucru se adevereste: nu se transforma. Brittany este disperata sa se transforme intr-un varcolac si va ajunge la limite inimaginabile… si asta va pune in pericol pe toti gardienii intunecati.

REZUMAT ALTERNATIV:

Brittany nu a fost propusa ca partenera nimanui pana acum. De aceea a petrecut luna plina singura. Dar ea tot timpul a fost indragostita de Connor in secret, Cand cei doi sunt capturati de catre dusmani, trebuie sa depinda unul de celalalt pentru a supravietui. Dar Brittany ascunde un secret periculos, care ar putea sa ii distruga pe amandoi.

Uite ca am reusit sa termin si cartea asta cu chin si vai dupa ce am tras de ea saptamani intregi. Pot spune ca acest volum m-a dezamagit putin, actiunea se petrece doar in ultimele 75 de pagini, nici atunci nu este chiar atat de bine dezvoltata, in carte autoarea explica prea mult ce se petrecuse in cartile anterioare, ceea ce mi se pare inutil din moment ce cei care au citit acest volum au citit si celelalte doua. In aceasta carte se pune mai mult accentul pe sentimentele lui Brittany pentru Connor. Iar ceea ce nu prea a fost pe placul meu a fost Connor, daca in volumul 2, nu se gandea la Brittany ca o  partenera, in acest volum parca l-ar fi lovit fulgerul si se indragosteste nebuneste…. ma rog cartea este draguta pe ansamblu.

NOTA: 3/5

„He skims his mouth over my cheek. I hear him taking a deep breath, inhaling my fragrance. I press my face into the curve of his neck and take his unique scent into my lungs. Even here, inside this building where we’re held captive, he smells of the outdoors: evergreens, rich earth, sweet nectar, sharp foliage. He smells of everything I love and more”