JURNALELE VAMPIRILOR 1: TREZIREA DE L.J.SMITH- RECENZIE

REZUMAT:

Un triunghi amoros mortal strabate timpul, din Florenta sfarsitului de veac cincisprezece pana intr-un orasel american din zilele noastre– povestea iubirii adolescentine intre doi frati vampiri si frumoasa fata impartita intre dragostea lor. ELENA Fata cu ochi albastri de nestemata si par de aur, intotdeauna Regina Balului, cea care poate avea orice baiat isi doreste. STEFAN Distant si misterios, pare sa fie singurul baiat care ii poate rezista Elenei, desi incearca din rasputeri sa o apere de ororile trecutului sau tragic. DAMON Sexy, periculos si manat de dorinta de a se razbuna pe Stefan, fratele pe care il invinuieste ca l-a tradat. Hotarat sa o aiba pe Elena, e in stare sa omoare pentru ea.

OPINIE PERSONALA:

Aceasta a fost prima serie fantasy care am citit-o. Coperta a avut cel mai mare impact asupra mea, ma plimbam prin Real pe la sectiunea de carti si vad o carte cu o coperta superba si raman :O, dupa ce am citit descrierea am decis ca trebuie sa o am, si uite asa am ajuns sa citesc carti fantasy si sa fie preferatele mele.

Acum, revenind la carte, „Trezirea” este ca un fel de introducere in aceasta serie, actiunea fiind putin conturata, punandu-se mai mult accent pe descriere. Cum am mai spus poate si in alte recenzii, imi place stilul autoarei, stie sa te tina cu sufletul la gura cat citesti cartea, cel putin asa a fost in cazul meu.

Elena revine in Fell’s Church dupa o vara petrecuta in strainatate. Dupa moartea parintilor ei, ceva in ea lipseste, la liceul la care invata, ajunge un nou baiat, Stefan, acesta ii atrage atentia Elenei, dar se pare ca ea nu are acelasi impact asupra lui. Stefan nu capteaza atentia doar Elenei, dar si lui Caroline, prietena-dusmana a fetei.

In curand Elena afla ca Stefan nu este ceea ce pare, iar acesta are un frate, pe nume Damon care simte o atractie fata de ea, dar oare se simte si ea atrasa de el? Ce mistere si dificultati vor avea de infruntat Elena cu Stefan si impreuna cu prietenii ei veti afla citind cartea.

NOTA: 4/5

CITAT:

„Scoase din geanta un ruj si incepu sa acopere gura de marmura alba a statuii Honoriei cu un strat de rosu lucios. Elena simti din nou ca i se face rau. Cand era copil, privise cu teama si respect la doamna palida si domnul sever care zaceau cu ochii inchisi, cu mainile impreunate pe piept. Si dupa ce parintii sai murisera, se gandise la ei zacand unul langa celalalt, in cimitir, la fel ca aceste statui. Dar tinu bricheta in vreme ce Vickie desena cu ruj o mustata si ii facea un nas de clovn lui Thomas Fell”

PS: Scuzati de recenzia nu prea elaborata dar a trecut deja ceva timp de cand am citit cartea si de unele detalii nu prea imi mai aduc aminte.

2 gânduri despre “JURNALELE VAMPIRILOR 1: TREZIREA DE L.J.SMITH- RECENZIE

Lasă un răspuns

