INVOCAREA (FORTELE RAULUI ABSOLUT #1) RECENZIE.

REZUMAT:

Chloe Saunders vede persoane de mult moarte. Da, exact la fel ca în filme. Problema e că, în viaţa de fiecare zi, dacă spui că vezi fantome ajungi imediat la balamuc. Şi la 15 ani, tot ceea ce vrea Chloe e să aibă prieteni la şcoală şi un băiat să o remarce. Dar atunci când o fantomă deosebit de violentă o bântuie, Chloe se face remarcată din cu totul alte motive. Purtarea ei aparent bizară o duce la Casa Lyle, un centru pentru ,,adolescenţi tulburaţi”. La început, Chloe este hotărâtă să stea retrasă. Dar apoi colega ei de cameră dispare, după ce mărturiseşte că are un poltergeist, iar câţiva alţi pacienţi încep şi ei să aibă o purtare paranormală. Poate fi aceasta o coincidenţă? Sau Casa Lyle nu este ceea ce pare? Chloe îşi dă seama că, dacă nu descoperă adevărul, ar putea rămâne toată viaţa în această clinică psihiatrică. Dar poate ea să aibă încredere în colegii săi, şi îndrăzneşte oare să-şi mărturisească secretul întunecat?

OPINIE PERSONALA:

Am cumparat cartea impreuna cu revista Bravo, ce mi-a placut cel mai mult la ea a fost coperta la inceput, si cum ma asteptam, cartea nu are o frumusete doar exterioara ci si una interioara. Cartea te prinde de la primele pagini, si te face sa nu vrei sa o mai lasi din mana pana cand nu o termini, la fel cum am patit eu.

Chloe este o fata de 15 ani, care vrea sa fie regizor de film, sa gaseasca un baiat care sa o placa… este o fata „normala”, dar totul se schimba in ziua in care vede prima ei stafie, si stafia o vede pe ea. Dupa un atac de panica la scoala, este internata la sanatoriul Lyle, cu alti adolescenti. Sanatoriul are un trecut intunecat iar Chloe impreuna cu noii ei prieteni trebuie sa-l descopere. Dar in curand descopera ca cei care sunt internati acolo nu sunt doar adolescenti cu probleme de comportament…sunt mult mai mult de atat. Iar de la asta, la fuga pentru a-si salva viata este doar un pas.

NOTA: 5+/5

CITAT:

„Mana mi-a alunecat pe balustrada si m-am aplecat in fata. Ajunsesem in varf. O dara de lumina patrundea pe fereastra podului, dar chiar si dupa ce m-am oprit sa-mi las ochii sa se obisnuiasca tot nu puteam sa observ decat forme vagi”

 

14 gânduri despre “INVOCAREA (FORTELE RAULUI ABSOLUT #1) RECENZIE.

  1. Am citit-o si eu anul trecut si mi-a placut foarte mult🙂 Abia astept sa apara volumele 4 si 5, chiar daca nu au legatura cu Derek si Chloe. Uh, mi-e dor de ei.

  2. si eu la fel . prima oara m-a atras coperta si am inceput sa citesc , iar acum sunt la a treia carte . merita citita trilogia „Foretele raului absolut” . recomand❤.

  3. Invocarea a fost prima carte fantasy pe care am citit-o, si de atunci am descoperit noua mea pasiune.
    va recomand cu drag si celelalte carti ale lui Kelley Armstrong.🙂

  4. Deci seria asta e absolut superba!
    Aceasta si seria Fallen mi-au placut cel mai mult!❤
    Apropo,ai un blog super,:).
    Mult noroc cu el in continuare!

Lasă un răspuns

