RITUALUL (CERCUL SECRET #1) DE L.J.SMITH – RECENZIE.

PUTEREA CERCULUI A ADEMENIT-O ACASA…

Fortata sa se mute din insorita Californie in mohoratul orasel New Salem, Cassie tanjeste la inceput dupa vechea ei viata. Cu timpul, se simte ciudat de legata de un grup de adolescenti care face legea in scoala ei. Initiata in sabatul vrajitoarelor, care stapaneste acolo de secole, este atrasa in Cercul secret si are parte de o aventura naucitoare si terifianta.
Dar atunci cand se indragosteste de misteriosul Adam, Cassie are de facut o alegere dificila: sa foloseasca sau nu fortele intunecate pentru a-si atinge scopul? O singura miscare gresita ar putea insemna sfarsitul!

O fascinanta poveste despre iubire, mistere intunecate si puteri supranaturale de la autoarea seriei de bestselleruri Jurnalele Vampirilor L.J. SMITH.

Am terminat de citit cartea de citit (in editie de chiosc) si nu credeam ca voi spune asta dar mi-a placut mai mult decat primul volum din Jurnalele Vampirilor. Imi place stilul autoarei, si aici si in Jurnalele Vampirilor, stie sa te tina prins intre paginile cartii. Cassie se muta impreuna cu mama ei sa aiba grija de bunica bolnava pe care nu o cunoscuse niciodata. Odata aflata in New Salem, la scoala nu toate merg ca pe roate, aceasta are probleme cu Faye si Deborah, doua din fetele care aparin „Clubului” cel popular din scoala. Trec zilele si  aceasta se imprieteneste cu Diana, o fata superba cu parul galben precum soarele (nu stiu de ce dar descrierea Dianei imi aduce aminte de cea a Elenei din JV) care o salveaza pe Cassie de Faye. Intr-un tarziu afla ca si Diana si prietenele ei fac parte din faimosul „club” iar aceasta parca are parte de mai mult respect iar colegii nu o mai evita. Dar de fapt clubul nu este nimic altceva decat un sabat vrajitoresc iar toti cei 12 membri detin puteri. Cand una din candidatele la initierea cercului este gasita moarta, toti trebuie sa se uneasca ca sa afle cine a omorat-o defapt pe Kori. Dar pe langa lucrul acesta, Cassie se lupta si cu sentimentele ei fata de Adam pe care nu le poate pune in frau.

Cred ca trebuia sa citesc cartile inainte sa urmaresc serialul, pentru ca asa de fiecare data cand autoarea descria un personaj imi era greu sa mi-l imaginez asa cum era descris in carte, tot timpul ma gandeam la personajul din serial. (de ex: Cassie in carte: satena, in serial blonda, Diana in carte bloda in serial satena) Cred ca unicul personaj pe care il vedeam asa cum era el era cel al lui Faye, pentru ca trasaturile ei sunt la fel ca in serial.

PERSONAJ FAVORIT:

Daca a-ti citit recenzia de la volumul 5 din Jurnalele Vampirilor (pe care o gasiti AICI) cred ca deja va imaginati cine este, da, este Faye Chamerlain, personajul antagonist, fata asta chiar imi dadea fiori, si pot spune ca pe langa serial este o adevarata scorpie.

NOTA: 5/5

„Se simti ridicata. Nu putea sa tipe; se ineca. Avea ceva in jurul capului si se sufoca. Si cea mai cumplita dintre toate era tacerea deplina, permanenta. Acel ceva care o prinsese era tacut ca o fantoma”

6 gânduri despre “RITUALUL (CERCUL SECRET #1) DE L.J.SMITH – RECENZIE.

1. Recenzia, wow, e super! Aaa…ma bucur ca nu m-am uitat la serial, si ma bucur ca L.J.Smith a scos o carte buna ,gen Ritualul, adica, imi dau seama ca e o carte buna din cele spuse de tine. Din punctul meu de vedere… a cam dato in bara cu Jurnalele Vampirilor, desi cartile sunt grozave, pur si simplu nu ma atrage nimic sa continui sa le citesc ( sunt pe la mijlocul volumului 6, daaa, stiu, actiunea incepe chiar unde m-am oprit eu, dar tot nu am de gand sa citesc :)), poate la vara, cand nu am altceva de facut ). Well, o sa ma „bucur ” de seria asta cand o sa am toate volumele, pe care mi le iau, normal, in editie de chiosc😀