NEMULTUMIRI LA ADRESA WORDPRESS-ULUI

De cand mi-am facut blogul nu am avut probleme sau plangeri, dar uite ca dupa cum trece timpul incep sa apara, nu toate sunt roz pe aici. In ultimul timp am probleme cu comentantul pe unele bloguri de pe wordpress (nu pe toate, dar pe unele da) daca las adresa paginii la „Pagina Web” cand scriu comentariul si i-l trimit nu apare pe nicaieri si nu este din cauza ca trebuie aprobat, din cauza ca nu se trimite.

Din cate am vazut nu sunt unicul care are probleme cu comentatul pe bloguri, Niahara a avut si ea aceasi problema. Deja pe mine incepe sa ma enerveze faza asta. Unele din blogurile pe care nu pot comenta sunt:

  1. Niahara’s world of books.
  2. Umbra Dragostei
  3. Bianca 2b
  4. Sabinna’s angel for a story
  5. Alexa700

Acestea sunt unele din acele bloguri si pe mine incep sa ma lase nervii din cauza asta. Daca aveti habar de cum pot rezolva problema asta, va rog anuntati-ma, pentru ca incept sa imi pierd rabdarea.

6 gânduri despre “NEMULTUMIRI LA ADRESA WORDPRESS-ULUI

  1. De obicei trebuie sa ai cel putin un coment acceptat ca sa iti apara direct. La mine pe blog (De ex) iti apare direct comentariu (chiar daca e primul) pentru ca asa am facut.
    Acum sa revin la plangerea ta…sa sti ca si eu am patit o astfel de chestie; nu neaparat pe bloguri noi, lasam un comentariu de mai multe ori pentru ca nu mi se afisa. Partea buna e ca in ultima vreme nu am mai patit!
    Alt ex: pe blogul lui cyprian (cred ca il sti) nu pot sa las comentariu..nu are optiunea cu nume/url, iar optiunea cu wordpress nu ma lasa.; pur si simplu nu se posteaza comentariu..

Lasă un răspuns

