BLOODY VALENTINE DE MELISSA DE LA CRUZ. RECENZIE

Ei uite ca azi cand veneam de la scoala am cumparat si revista Bravo cu romanul „Bloody Valentine: Trei povesti de iubire” de Melissa de la Cruz.

MIC REZUMAT:

Cei cu Sânge Albastru au puteri care merg dincolo de înţelegerea umană. Dar atunci când vine vorba de dragoste, nimeni, nici chiar aceşti vampiri nemuritori, nu deţin un control deplin.
În Bloody Valentine — Trei poveşti de iubire, trei cupluri îşi împărtăşesc dragostea şi trăiesc momente fericite împreună, indiferent că sunt atotputernici vampiri sau fiinţe cu Sânge Roşu: o tânără vrăjitoare vindecă inima frântă a lui Oliver, Allegra se îndrăgosteşte de o fiinţă umană, iar Schuyler şi Jack îşi unesc destinele într-o nuntă ca-n poveşti.
Romantism, senzualitate, speranţă, iubiri interzise, pasiuni care înving timpul, dar şi trădări, comploturi, mister!
Pregătiţi-vă să fiţi iremediabil cuceriţi!

OPINIE PERSONALA:

Cartea este o mica nuvela din celebra serie „Sange Albastru„, in aceasta nuvela ne sunt prezentate povestile de dragoste a 3 perechi. In prima poveste intitulata „Inca o noapte in Suck City” il intalniti pe Oliver, care inca sufera dupa Schuyler, dar cu ajutorul unei vrajitoare numite Freya reuseste sa supereze momentul, reusind sa o vada din nou pe Schuyler ca pe prietena buna care era inainte de a fi marcat.

Sincer, povestea aceasta nu mi-a atras atentia foarte mult, para ii lipsea putina actiune, putea fi intensificata mai mult, dar continuarile o supereaza cu mult.

In povestea a doua „Mereu e ceva acolo care imi aduce aminte” este prezentata Allegra, mama lui Schuyler (povestea se petrece inainte de nasterea lui Schuyler) care incepe sa se simta atrasa de Bendix, tanarul incantator de la liceul unde invata dar este o singura problema cu el, Bendix nu este un Sange Albastru, este o fiinta cu Sange Rosu, pe langa dragostea care incepe sa o simta pentru o fiinta umana, fratele sau, Charles, care este indragostit de ea, inima lui apartinandu-i surorii sale pe vecie. Dar alegerea lui Allegra poate avea consecinte devastatoare, care este decizia care o va face? O veti afla citind nuvela.

Aceasta poveste am adorat-o, relatia dintre Allegra si Benix este atat de frumoasa, pana la lacrimi, sper doar ca in carti sa povesteasca mai mult despre relatia acestora.

A treia si ultima poveste de dragoste poarta titlul „Cercul de Foc” prezinta povestea de dragoste dintre Schuyler si Jack, care sunt in pragul nuntii. Cand Venatorii ataca fericirea celor doi indragostiti, dorind moartea lui Abbadon, acestia sunt trimisi de catre sora geamana a acestuia nu doar pentru a-si nimici fratele dar si pe Schuyler, Bliss si Oliver. Va reusi dragostea celor doi sa supravietuiasca atacurilor care le vor iesi in cale?

Ei daca prima a fost „nepiperata”, a doua a fost romantica, aceasta a fost actiune totala, de la prima pana la ultima pagina” am citit-o cu sufletul la gura, dorind sa stiu daca relatia dintre Schuyler si Jack va supravietui, oricum tot romanul este absolut fantastic. Il recomand cu mare placere, chiar si celor care nu au citit inca seria „Sange Albastru” (eu ma numar printre aceia).

NOTA:4,5/5 (doar pentru ca prima povestire nu mi-a atras prea mult atentia)

CITAT:

Va las cate un citat din fiecare din cele trei povestiri din aceasta nuvela.

1. INCA O NOAPTE IN SUCK CITY:  „Inimile frante-si cer birul cumplit. Menta va tamadui sufletul zdrobit. Catre o noua viata zeita te indreapta. Mergi si cauta-ti o dragoste adevarata.”

2. MEREU E CEVA ACOLO CARE IMI ADUCE AMINTE: „De data asta e ceva diferit, zise el cu indoiala, amestecand in ceai. Mi-e teama ca… s-ar putea chiar sa-l iubeasca. Prostii. E om. Nu e nimic. Stii asta, argumenta Cordelia. E doar amuzament. Se va intoarce la tine. Asa face mereu.”

3. CERCUL DE FOC: „Cand am fost alungati din Paradis, ne-am pierdut definitiv o parte a sufletului. Drept pedeapsa, am fost blestemati sa nu mai invatam sa iubim niciodata. Astfel am fost legati de un destin care ne era scris de la inceput.”

9 gânduri despre “BLOODY VALENTINE DE MELISSA DE LA CRUZ. RECENZIE

  1. Eu nu am putut lua cartea… era oribil in ziua aia afara😦 imi pare rau..dar cred ca a meritat sa fie cumparata ca din cate am citit si auzit e una foarte buna ma refer la toata seria:x

  2. Am sa incerc .. dar stiu ca imi va fi greu sa citesc toata seria in primul rand banuti si in al doilea rand .. biblioteca mea judeteana de aici e asa saraca :)) nu stiu cum sunt celelalte dar de fiecare data cand ma duc sa imprumut ceva ies cu nervi si cu alta carte in mana=))

  3. sincera cred ca ar trebui ca prima povestre sa fie continuata si ca oliver sa se indragosteasc cu adevarat de freya si sa ramana inpreuna astfel ati avea o adevarat poveste plina de drama si iubire dar de asemenea un final fericit

  4. O luasem mai demult , in prima zi in care aparuse , darmi-am facut timp s’o citesc dabia in weekendul acesta . Mi-a luat o zi sa termin toata cartea . Mie nu mi s-a parut mare lucru cartea ,

Lasă un răspuns

