LUNA PLINA. GARDIANUL INTUNECAT #2- RECENZIE

Lindsey este rebela si imprudenta, poate pentru ca totdeauna i sa organizat viata. Parintii sai sunt unii dintre cei mai influenti dintre gardienii intunecati, un vechi trib de varcolaci, si deja au incehiat relatia ei cu Connor. Urmatoaea luna plina se apropie si atunci relatia va fi definitiva. NU o sa poata da inapoi. Lindsey ar trebui sa fie in culmea fericirii, atunci, de ce se tot gandeste la atractivul Rafe?
Atunci cand haita e capturata, ea si Rafe vor trebui sa lucreze impreuna ca sa ii salveze. Lindsey va trebui sa aleaga intre prietenie si dragostea adevarata. Dar a-si asculta inima poate aduce consecinte teribile.

Daca primul volum mi-a placut, acesta m-a fascinat pur si simplu, actiunea este mai complexa, desi unele lucruri se intampla cam prea repede, fara sa dezvolte sau sa explice (transformarea lui Lindsey de exemplu). Dar excluzand acest mic detaliu cartea a fost superba, mi-a placut conexiunea dintre Lindsey si Rafe, dar si cea dintre Lindsey si Connor, la un moment dat acest trio de varcolaci mi sa parut a se asemana cu cel din Jurnalele Vampirilor, Lindsey era atragatoarea Elena (amandoua blonde fiind), Connor se asemana cu Stefan iar Rafe cu Damon, actiunea este mult mai complexa decat in primul volum, aceasta te tine cu sufletul la gura aproape pana la ultima pagina, alegerea lui Lindsey fiin abia dezvaluita in ultimul capitol. Cred ca nu puteam gasi o serie mai buna de citit pe Goodreads. Ceea ce mai i-mi place la aceasta serie este ca fiecare volum este scris din perspectiva altui personaj (Primul a fost din perspectiva lui Kayla, acesta din cel al lui Lindsey iar al treilea cred ca va fi din punctul de vedere a lui Brittany). Recunosc ca am stat cam mult pe aceasta in comparatie cu prima, dar nu aveam asa mult timp sa citesc, si daca credeam ca prima este favorita mea, ca cuplul Kayla-Lucas era perfect, aceasta mi-a depasit toate asteptarile, desigur pot spune ca autoarea se putea lungi putin mai mult dar a fost bine si asa. Abia astept sa ma apuc maine (primele doua ore la scoala am libere deci o sa pot sa citesc linistit) sa citesc cartea, sa vad ce a patit Brittany.

NOTA: 5/5

„That’s my problem. I care for Connor, but I do have doubts. And he knows it. We
were fighting about it right before we found Dallas. He wants me to confront whatever it is