DIE FOR ME (REVENANTS VOL.1 ) DE AMY PLUM

Toata viata mea am fost fericita, foarte normala, dar a durat doar o secunda ca totul sa se schimbe.
Dintr-o data eu si sora mea, Georgia, suntem orfane si suntem nevoite sa ne mutam in Paris cu bunicii. Atunci am stiut ca inima mea franta si viata mea distrusa nu vor mai fi normale. Pana cand l-am intalnit pe Vincent.
Misterios, sexy, si foarte fermecator, Vincent Delacroix a aparut de nicaieri, si eram pe punctul de a ma indragosti din nou. Dar eram pregatita sa o fac.
Dar desigur, nimic nu este atat de simplu, deoarece Vincent nu este o persoana normala, are un destin terifiant, unul care ii pune viata in pericol in fiecare zi. De asemenea are dusmani…inmortali, dusmani criminali, care sunt dispusi sa il distruga pe el, si pe cei care sunt la fel ca si Vincent. In timp ce eu lupt pentru a pune cap la cap ramasitele din viata mea, Pot sa risc sa imi pun inima, viata mea si a familiei mele in pericol doar pentru o sansa la iubire?

2 gânduri despre “DIE FOR ME (REVENANTS VOL.1 ) DE AMY PLUM

Lasă un răspuns

