MOONLIGHT (GARDIANUL INTUNECAT. VOL.1) DE RACHEL HAWTHORNE

Ma uitam pe GoodReads si am vazut o carte care mi-a atras extrem de mult atentia. Mai jos va las o scurta descriere.

L-am vazut si am stiut ce inseamna aceste turbulente care le am: El este alesul.
KAYLA este tipica adolescenta sexy, frumusetea americana, neintelegand de ce se simte atrasa de Lucas, un baiat retras si cu aspect amenintator. Adoptata de mica, ea nu are cum sa stie ca a mostenit o terifianta si palpitanta gena care ii va schimba viata pentru totdeauna.
LUCAS este periculos, superb… si este un varcolac. Ca si lider al Gardianilor Intunecati, i-si schimba forma si se reunesc in adancurile parcului de stat, jurand sa protejeze pe cei ca el. Dar cand Lucas i-si gaseste sufletul pereche, dragostea pune viata tuturor in pericol.
Un pericol ii ameninta atunci cand Lucas si Kayla duc batalia lor interioara: Oamenii au auflat de existenta Gardienilor Intunecati si planuiesc distrugerea acestora. Intre timp, Kayla trebuie sa aleaga intre viata pe care deja o stie si dragostea pe care o simte pentru Lucas dar si noul ei destin.

Cartea inca nu a aparut si in Romania asa ca am sa o caut in engleza, probabil voi adauga cartea saptamana viitoare la cartea saptamanii.

Spuneti ce parere aveti printr-un comentariu.

Lasă un răspuns

