JOCURILE FOAMEI RECENZIE.

Ai putea supravietui in salbaticie, de unul singur, cand toti cei din jur fac tot ce pot ca sa nu apuci dimineata urmatoare?

Intr-un viitor postapocaliptic, peste ruinele unui continent cunoscut odata ca America de Nord se intinde natiunea Panem. Ca simbol al puterii Capitoliului asupra celor douasprezece districte conduse cu o mana de fier, in fiecare an este organizat un concurs sadic si sangeros –Jocurile Foamei. Douazeci si patru de adolescenti sunt rapiti de langa familiile lor si aruncati in lupta pe viata si pe moarte, televizata in direct si urmarita cu frenezie. Doar unul dintre ei se va intoarce acasa faimos, bogat si… viu. Cine va castiga cursa nebuna pentru supravietuire?

„Pur si simplu am citit fara sa ma pot opri! […] O lectura inrobitoare.” Stephen King

Opinie personala:

Am terminat aseara de citit primul volum al trilogiei, si pot spune doar SUPER! Este cel mai complex roman pe care l-am citit vreodata, avand si mister si comedie, drama, romanta, actiune toate intr-o singura carte imbinate perfect. Desigur mi-a luat putin timp pana sa ma pot adapta la scriul la prima persoana prezent, dar acest lucru ii da un plus, te face sa traiesti experienta cu propriile personaje, ca si cum ai face parte din carte. Lumea in care traieste Katniss, este atat de detaliata incat pare reala. Si despre ce este vorba in Jocurile Foamei? Umanitate, acest cuvant descrie cartea perfect. Intr-un viitor post apocaliptic in care cea care a fost odata America de Nord se extinde natiunea Panem, divizata in 12 districte, condusa de Capitoliu care anual organizeaza ‘Jocurile Foamei’ un concurs sangeros in care sunt aruncati in arena 24 de tributi, un baiat si o fata din fiecare district cu varsta cuprinsa intre 12-18 ani din care doar un singur tribut va iesi in viata.  Care este scopul acestor jocuri? Distractia celor care conduc cele 12 districte, si ca sa le readuca aminte ca ei detin cotrolul. Jocurile sunt televizate in direct si vizionate de toti locatarii districtelor. Din districtul 12 este ales numele lui Katniss Everdeen si Peeta Mellark, cei doi se imprietenesc in cea mai mica masura, lucru care Katniss stie ca nu este corect, deoarece acea prietenie poate avea un sfarsit tragic in timpul Jocurilor. Vor reusi cei doi sa supravietuiasca pe toata durata jocurilor sau vor termina ucigandu-se intre ei? Raspunsul il aflati cititnd acest roman care reuseste sa te tina in suspans pana la ultima pagina.

Citat: „Nu ma pot lasa doborat de nicio impotrivire. Numai ca-mi doresc sa pot gasi o cale de a… de a-i arata Capitoliului  ca nu ii apartin. Ca sunt mai mult decat un simplu pion in Jocurile lor.”

Nota: 5+/5

10 gânduri despre “JOCURILE FOAMEI RECENZIE.