JURNALELE LUI STEFAN: NESATUL. RECENZIE

Având la bază serialul de televiziune de mare succes inspirat de seria de romane semnate de L.J. Smith,Jurnalele lui Stefan dezvăluie adevărul despre ceea ce s-a petrecut în realitate între Stefan, Damon şi Katherine… şi cum a debutat triunghiul amoros din Jurnalele Vampirilor.

După ce fratele său îl trădează la New Orleans, Stefan caută un nou început în Manhattan. Jurând să nu mai facă rău niciodată vreunei fiinţe umane, el bântuie străzile New Yorkului, încercând să dispară în haosul marelui oraş. Dar tocmai când crede că a lăsat trecutul în urmă, Stefan descoperă că nu va putea niciodată scăpa de fratele lui.  Căci Damon are planuri mari pentru fraţii-vampiri Salvatore… fie că-i sunt pe plac lui Stefan, fie că nu. Împreună, ei fac senzaţie la New York. Când isprăvile lor ajung în paginile mondene ale ziarelor, un vechi duşman îşi face apariţia: unul pornit să se răzbune.

In acest nou volum din Jurnalele lui Stefan, ne este prezentata viata lui Stefan dupa ce acesta este tradat de fratele sau, Damon in New Orleans, acesta incercand sa uite raul pe care la facut de la inceputul vietii lui ca vampir, acesta cauta sa inceapa o noua viata in Manhattan, fara fratele sau, si fara oameni. Dar se pare ca Damon, i-l urmareste pe fratele sau, mai decis ca oricand sa ii faca viata un calvar, pentru tot restul eternitatii. Cand Stefan credea ca viata langa fratele sau, este un adevarat chin, in scena apare un nou inamic care este decis sa sa rezbune pe cei doi frati.

In opinia mea, acest volum nu aporta nimic nou, la inceput mi s-a parut putin plictisitoare, adevarata actiune incepand abia de pe la jumatatea cartii spre final, iar sfarstiul este unul frumos, care lasa destul loc urmatorului volum. Cred ca cel mai reusit volum a fost primul (Inceputurile), pentru ca sunt un mare fan al lui Katherine, iar in celelalte volume lipsea ceva totusi.

„Acum, forţa mea este o povară, setea permanentă de sânge, un blestem, iar făgăduinţa nemuririi, o cumplită cruce de purtat. Vampirii sunt monştri, criminali. Nu trebuie să uit niciodată, în veci, adevărul acesta.”

3.5/5