SURPIZA DE VALENTINE’S DAY DE LA LEDA

Asa este, pe 14 februarie, editura Leda si revista Bravo ne vor face cadou cartea „Bloody Valentine” de Melissa De La Cruz. Aceasta carte este defapt o nuvela din saga Sange Albastru a autoarei.

Cartea si revista se vor comercializa la pretul de 10,99 lei.

4 gânduri despre “SURPIZA DE VALENTINE’S DAY DE LA LEDA

  1. Pai, nu pot sa i-ti dau un raspuns concret, deoarece nici eu nu am citit cartile anterioare, desi unii spun ca apar unele nume din „Sange albastru” si este recomandat sa citesti inainte celelalte 3 volume, dar eu tot am sa mi-o cumpar;)

Lasă un răspuns

